Waypoint search: 

Archived

 
Quiz Cache

Wer bin ich?

by JamesDoe     Germany > Nordrhein-Westfalen > Rhein-Sieg-Kreis

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 50° 40.122' E 007° 02.002' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: small
Status: Archived
 Time required: 1:30 h   Route: 2.5 km
 Hidden on: 07 May 2006
 Listed since: 07 May 2006
 Last update: 21 March 2012
 Listing: https://opencaching.de/OC1DD1
Also listed at: geocaching.com 

43 Found
0 Not found
1 Note
0 Watchers
0 Ignorers
146 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history
1 Recommendations

Large map

   


Description    Deutsch (German)

.

Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet LSG-Rhein-Sieg-Kreis <Teilflaeche 1> (Info), Naturpark Naturpark Rheinland (Info)

Show cache recommendations from users that recommended this geocache: all
Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Wer bin ich?    Found 43x Not found 0x Note 1x

Found 06 April 2019 JustCach found the geocache

Hier war vollkommen klar, wer gesucht ist und wie aus der Formel Koors werden. Hübsche Idee!
Heute ging es dann in Richtung Final, bei dem ich dann doch etwas länger suchen musste.
Hat Spaß gemacht.
Danke und Gruß
JustCach #1450

Found 29 September 2018 CADS11 found the geocache

Auf einer Runde mit dem Rad durch Meckenheim musste ich doch mal einige Tradies und gelöste Mysteries in Smilies verwandeln. Auch dieser war dabei.

Danke an den Owner für den Spaß.
CADS11

Found 23 November 2012 TEMBO(Ausrufezeichen) found the geocache

Das Listing dieses schönen Unknown druckten wir bereits 2009 aus. Dann wurde es lange von einer Cachertasche in die andere gepackt, angepackt und letztendlich enträtselt.
Heute konnten wir während einer trockenen, langen Wanderung das Final besuchen und vor allen Dingen nach etwas längerer Suche auch heben.

T4TC
(Team Skipper)

Found 15 May 2010 nsixshoot found the geocache

Das Rätsel war anfangs schwerer als gedacht.
Irgendwann hat dann doch klick gemacht.
Heute hat es endlich mit dem Besuch vor Ort geklappt.
Vielen Dafür und Gruß
Norbert

Found 14 October 2009 Wuchtel found the geocache

Der Hilfesteller der Vorgängerin (cremeschnitte ... Log bei GC) hat heute dann auch endlich mal die Dose besucht ...

DFDC Wuchtel