Waypoint search: 

Locked

 
Quiz Cache

Look at me

by ROD     Austria > Niederösterreich > Wiener Umland/Südteil

Attention! This Geocache is "Locked, visible"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 48° 06.000' E 016° 53.000' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: normal
Status: Locked, visible
 Time required: 0:30 h   Route: 0.5 km
 Hidden on: 10 May 2006
 Listed since: 11 May 2006
 Last update: 18 March 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC1E0A
Also listed at: geocaching.com 

11 Found
0 Not found
0 Notes
0 Watchers
0 Ignorers
10 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Pictures

Cacheinhalt
Cacheinhalt
Größenvergleich
Größenvergleich
Spoiler
Spoiler

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Look at me    Found 11x Not found 0x Note 0x

Found 25 May 2008 tomduck found the geocache

Bei Regen gefunden. Der letzte auf der heutigen Tour in RODs Revier, Rätsel war schnell gefunden, der Cache auch.
Bis wir wieder beim Auto waren, hat es geregnet, bald danach hat es aufgehört... Typisch
TFTC

Found 22 May 2008 Gustus found the geocache

Bei schönem Wetter im Zuge unserer Tour entlang der Donau gefunden. Danke für den Cache.

Found 09 September 2007 Die Überflieger vom Spitzerberg found the geocache

2 Muggel beim Drachenfliegen beobachtete, dann den Cache gefunden gehoben geloggt.

TFTC

No Trade

Found 13 May 2007 Geo-Johnny found the geocache

Sollte mich je die Stimme verlassen, Gott gebe es das es nicht so kommt, dann kann ich mich Dank des ROD'schen Rätsels doch irgendwie verständigen. Cache heute ca. um 14:15 erfolgreich gehoben.
TFTC
No Trade
Geo-Johnny!

Found 15 April 2007 The GiGis found the geocache

Heute um 15:30 gefunden.

TFTC/NT

The GiGis