Waypoint-zoeken: 

Locked

 

Carnvntvm

door ROD     Oostenrijk > Niederösterreich > Wiener Umland/Südteil

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 48° 06.722' E 016° 51.083' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 0:30 h   Lengte: 0.3 km
 Verborgen op: 18. juni 2006
 Listed since: 18. juni 2006
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC2071
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

20 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Watcher
0 Negeerders
13 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Afbeeldingen

... SPOILER ...
... SPOILER ...
Cacheinhalt
Cacheinhalt

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Carnvntvm    Gevonden 20x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 01. juni 2008 Mariike heeft de cache gevonden

Als Kind war ich mal da, da kam mir alles viel größer vor!

TFTC

Mariike 

Gevonden 22. mei 2008 Gustus heeft de cache gevonden

Jedesmal, wenn man hierherkommt hat sich was verändert. Es ist immer was Neues dazugekommen. Diesmal wars auch noch eine kleine Dose. Danke fürs Verstecken.

Gevonden 14. oktober 2007 vsetko1 heeft de cache gevonden

Der antike Amfiteater hat uns gut gefallen, wir waren da noch nie davor. Den Cache haben wir sofort gefunden und dann sorgfälting wieder versteckt. Manche Cachers haben den Cache offensichtlich ohne genug Respekt zu den Ruinen gesucht/gehoben. Die altrömische Serie von ROD gefällt uns sehr gut, deshalb lassen wir einen TB da. Vielen Dank für das Versteck.

Gevonden 09. september 2007 Die Überflieger vom Spitzerberg heeft de cache gevonden

War schön, wieder mal hier gewesen zu sein.

TFTC

IN: Ü-Ei Magnet Zwillinge

OUT: GC Südtirol

Gevonden 07. juli 2007 tomduck heeft de cache gevonden

nachlog auf oc -  

außer mir und den kleinen viechern (aus dem letzten log entnahm ich, dass es ziesel sind) war das amphitheater wie ausgestorben. nach kurzem verrechnen schnell gefunden, tftc