Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

dem Powersearcher sein 100er

door Neustädter-Cache-Company     Duitsland > Niedersachsen > Region Hannover

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 52° 30.666' E 009° 28.571' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 19. juni 2006
 Listed since: 26. juni 2006
 Laatste verandering: 26. juni 2006
 Listing: https://opencaching.de/OC20C7

13 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
12 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

dem Powersearcher sein 100er

Diesen Cache habe ich für Powersearcher hundertsten Found gelegt. Bitte last den Powersearcher zuerst loggen. Danach ist der Cache für alle frei. Viel Spaß

ACHTUNG hohe Mugglegefahr !!!!!

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van dem Powersearcher sein 100er    Gevonden 13x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 06. juni 2010 Spline1 heeft de cache gevonden

Mit Mrs. Skuriös und Ro An noch eine kleine After Event Runde gedreht  :) Dies Döschen hier wollte ich schonmal nach dem Hannover Event in Wunstorf finden, leider erfolglos. Bei Licht gings dann doch recht schnell  :) Danach wurd noch eine minievent abgehalten eine schöne Einstimmung auf Ulm!

Gruß an den Owner!
TFTC
Spline1

Gevonden 28. oktober 2007 nocava heeft de cache gevonden

Wo bekommt man eigentlich diese Art von Cachebehältern her? Auf dem Rückweg aus Hannover gefunden, schön, daß Sonntag war.

Gevonden 23. september 2007 salix01 heeft de cache gevonden

Erste auf neuem Logzettel (Juhu).
DfdC

Gevonden 29. juli 2007 IAKA heeft de cache gevonden

23:59 IAKA was here, hui, das war knapp, noch einen Cache für den 29. hinzukriegen... Sehr ruhiges Plätzchen, Muggelgfefahr? Was für Muggel?
DFDC

Gevonden 29. juli 2007 H-AKA heeft de cache gevonden

Da das Ziel war jeden Tag ein Cache, diesen noch schnell vor Mitternacht geloggt.

TFTC