Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

WIKRA II

door Uschi     Duitsland > Baden-Württemberg > Schwäbisch Hall

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 49° 08.656' E 009° 47.315' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:06 h   Lengte: 0.01 km
 Verborgen op: 18. juli 2006
 Listed since: 18. juli 2006
 Laatste verandering: 08. juli 2009
 Listing: https://opencaching.de/OC21BB
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

12 Gevonden
0 Niet gevonden
1 Opmerking
0 Volgers
0 Negeerders
13 Bekeken
3 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Ein Drive In voller Energie !!
Weitere Details bei geocaching.com Waypoint GCX6QF

Viele Grüße Uschi

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van WIKRA II    Gevonden 12x Niet gevonden 0x Opmerking 1x

Opmerking 08. juli 2009 wittels heeft een notitie geschreven

Dieser Cache ist auf Geocaching.com nicht mehr verfügbar und es wurde kein "Opencaching-Only"-Attribut gesetzt. Deshalb erfolgt hier nun die Archivierung!

wittels

OC Guide

Gevonden 15. juni 2008 Mausemaus heeft de cache gevonden

Lustiges Versteck. Ich hab erstmal die Käfer am Logbuch verjagt...
TFTC
Mausemaus

Gevonden 15. juni 2008 Lapu-Lapu heeft de cache gevonden

[Auch mal ein nettes Versteck...]
schön, wenn die Dose schon da ist, wenn man ein Logbuch platzieren will
[[;)]]
[TFTC]
[Lapu-Lapu]

Gevonden 05. oktober 2007 maja7879 heeft de cache gevonden

#2 auf meiner heutigen Tour. Dieser kleine konnte sich nicht lange vor mir verstecken. Es ein wirklich geiles Versteck vielen Dank dafür sagt Jana heute ohne Marco

Gevonden 06. juli 2007 Owi heeft de cache gevonden

Im 2. Anlauf den gut versteckten Cache gefunden. Hatte beim ersten Mal nur die Koordinaten und hab mir beinahe einen Wolf gesucht. Bin noch Geocacher-Neuling und so war dies eine Gute Lehrstunde für mich. Danke. 

 

Owi :)