Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Onbekende cache

- gelöschter Cache -

door Demy     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Märkischer Kreis

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 22.298' E 007° 36.125' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: geen behuizing
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 01. januari 2000
 Listed since: 26. augustus 2006
 Laatste verandering: 02. juli 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC23E0

36 Gevonden
1 Niet gevonden
1 Opmerking
0 Volgers
0 Negeerders
33 Bekeken
2 Log pictures
Geokrety verleden
2 Aanbevelingen

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet LSG-Iserlohn - Typ A (Info)

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van - gelöschter Cache -    Gevonden 36x Niet gevonden 1x Opmerking 1x

OC-Team Opmerking 02. juli 2013 pirate77 heeft een notitie geschreven

Vandalierte Koordinaten wiederhergestellt.

Bei Unklarheiten oder Fragen kannst du gerne mich oder das Team kontaktieren.

pirate77(OC-Support)

Gevonden 07. oktober 2009 HulkHoogen heeft de cache gevonden

Heute haben wir diesen Schatz gehoben, auch wenn es eine One Way Runde ist,von oben runter ist es auf jeden Fall leichterWink

TFTC dasdreamteam Anne und Frank

PS.: Haben durch Zufall an einer Station noch einen Hinweis zu einem anderen Cache gefunden,leider auch nur Buchstaben, so das wir damit nichts anfangen konnten.

Gevonden 25. april 2009 wimiwe heeft de cache gevonden

Gefunden!! ... nachdem ich im Winter gescheitert bin, heute schnell gehoben und geloggt - sehr schöner Weg - toller Cache - no trade

 

TFTC

wimiwe

Gevonden 21. februari 2009 joerinisa heeft de cache gevonden

Hi. Das war für den Anfänger echt nett. Hätten wir sofort 2x2 gerechnet, hätten wir nicht so einen schönen Querfeldeinspaziergang gemacht. Also... mit nur einer 2 wirds lustig...Schöne Grüsse JoerinisaSmile

Niet gevonden 14. februari 2009 wimiwe heeft de cache niet gevonden

Schöner Multicache, den ich aber nicht gefunden habe. Da ich meine Cacherkarriere ja unbedingt im Winter beginnen mußte, lagen am Endpunkt schätzungsweise 100cm Neuschnee.  In Ermangelung geeigneten Räumgeräts habe ich die Suche abgebrochen, obwohl ich sicher bin, am richtigen Punkt gewesen zu sein. Schon den Gedenkstein an , der dritten Station mußte ich mit meinen Fingernägeln von Eis befreien (gut, die wachsen ja nach) Aber es war ein schöner Schneespaziergang - ich komme wieder, und dann ist der Cache fällig Laughing