Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Puzzel cache

Akrobat schoen

The given coordinates are only fictif.

door TeamAstelix     Duitsland > Bayern > München, Kreisfreie Stadt

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 48° 08.000' E 011° 33.000' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 0:10 h   Lengte: 0.1 km
 Verborgen op: 27. augustus 2006
 Listed since: 27. augustus 2006
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC23F7
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

36 Gevonden
1 Niet gevonden
4 Opmerkingen
3 Volgers
1 Negeerders
78 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Infrastructuur
Time
Seasonal
Preparation needed

Beschrijving    Deutsch  ·  English (Engels)

cache description was removed because the owner's account was inactive when the new content license was launched

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Akrobat schoen    Gevonden 36x Niet gevonden 1x Opmerking 4x

Gevonden 25. maart 2010 Isar-12 heeft de cache gevonden

Ein netter kleines Rätsel, bei dem ich sofort wusste um wen es geht. Heute dann vor Ort die Dose geloggt.

Gevonden 02. december 2009 Knocky. heeft de cache gevonden

Sorry für das äußerst späte Nachloggen, hatte damals nicht mehr bei opencaching sondern nur noch bei geocaching.com geloggt und möchte das jetzt auf den gleichen Stand bringen.

Damalige Log bei Geocaching.com:

Da freut man sich doch wenn ein Mystery mal wieder etwas einfacher zu enträtseln ist. Wirklich eine nette kleine Runde die Spaß gemacht hat und Dank Info war das Döslein auch schnell entdeckt.
TFTC

Gevonden 06. oktober 2009 olisi heeft de cache gevonden

Das einzige Problem bei diesem Cache ist, ihn auf der Kartenansicht zu finden : Rätsel schnell gelöst, Dose problemlos gefunden.
Ich erinnere mich dunkel, dass die Statue einmal nicht so im Abseits stand, aber dennoch gefunden.

DFDC

Gevonden 27. augustus 2009 sdoe heeft de cache gevonden

Schöner kleiner Multi. Das Akrobat-Schön-Denkmal kannte ich noch gar nicht, muß ich bis jetzt immer übersehen haben. Danke fürs zeigen!

Gevonden 01. juli 2009 rincewind_d heeft de cache gevonden

fix gefunden und geloggt und des sogar unbeobachtet denk ich
T4TC