Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Rampensau an der Ostmole

door Bundescacheminister     Duitsland > Schleswig-Holstein

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 54° 07.271' E 008° 51.707' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 26. augustus 2006
 Listed since: 31. augustus 2006
 Laatste verandering: 28. november 2010
 Listing: https://opencaching.de/OC2435
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

11 Gevonden
1 Niet gevonden
1 Opmerking
1 Watcher
1 Negeerders
15 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Rampensau an der Ostmole    Gevonden 11x Niet gevonden 1x Opmerking 1x

Gevonden 02. augustus 2009 marsipulami0815 heeft de cache gevonden

Zum Abschluß unseres heutigen Ausflugs nach Büsum auch noch hier vorbei geschaut. Mussten etwas länger suchen, haben ihn dann aber doch noch gefunden.

TFTC
marsipulami0815

Gevonden 11. oktober 2008 joerg560 heeft de cache gevonden

hmm schon ein paar mal hier geschaut und nicht fündig geworden...
heute ein griff ----------- ups da ist er ja......
lag er sonst woanders ?

danke für den cache

#18:15

Opmerking 08. augustus 2008 Oli heeft een notitie geschreven

Wie in den Newseinträgen angekündigt, wird dieser Geocache nun für neue Logeinträge gesperrt. Falls der Geocache den aktuellen Nutzungsbedingungen angepasst wird, kann er wieder aktiviert werden.

Wie bitten um euer Verständnis,
das Opencaching Team

Gevonden 29. juli 2008 derzuspaete heeft de cache gevonden

#226 12:31

Zusammen mit sunny-cache auf unserer einwöchigen Radtour entlang der <a href="http://www.northsea-cycle.com" target="_blank" rel="nofollow">NSCR</a> von Hamburg nach Dagebüll gefunden.
sunny-caches Nez wäre zu xhem gewesen [;)].
TFTC

Gevonden 04. augustus 2007 KBreker heeft de cache gevonden

#318

Die Koordinaten waren recht genau und zeigten deutlich auf das Versteck, ein wenig Tasten und die Dose lag in der Hand ... die Muggels in der Umgebungen bekamen von alldem nichts mit.

TFTC,

KBreker