Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Onbekende cache

...

door KeinAccount     Duitsland

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 54° 00.000' E 007° 00.000' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 0:49 h   Lengte: 0.5 km
 Verborgen op: 09. september 2006
 Listed since: 17. september 2006
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC2532
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

8 Gevonden
0 Niet gevonden
2 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
1 Page visit
4 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Afbeeldingen

Cache Spoiler
Cache Spoiler

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van ...    Gevonden 8x Niet gevonden 0x Opmerking 2x

  New coordinates:  N 54° 00.***' E 007° 00.***'

Gevonden 28. maart 2009 Der_Heier heeft de cache gevonden

Nachtrag

Bauzaun über Bauzaun. Wir mussten die Micro Variante nehmen und wir standen wieder vor einem Bauzaun aber mit einem Schlupfloch. Die Dose nach kurzem Suchen, gefunden.

Danke für den interessanten Ort.
Der_Heier


Opmerking 01. februari 2009 Ben11194 heeft een notitie geschreven

Cache wurde ersetzt. Deshalb erfolgt hier die Reaktivierung. Viel Spaß!

Beste Grüsse,
Ben11194 vom Geocaching.de-Team
EMail-Support & OC-Guide

Gevonden 31. januari 2009 Kulturmensch heeft de cache gevonden

Klasse Runde und perfekt gefunden, da der Cache wieder neu angelegt wurde! Die Mitglieder des Eisenbahnvereins sind übrigens äußerst freundlich und zeigen einem auch gerne die schönen historischen  Lokomotiven!

Danke für den tollen Cache!

Team Kulturmensch

Opmerking 26. april 2007 KeinAccount heeft een notitie geschreven

Gevonden 21. oktober 2006 Die Firlefanzis heeft de cache gevonden

Lost Railway und das sozusagen bei uns im Hinterland, das müssen wir uns anschauen [:)]Und wir waren absolut begeistert [:D], natürlich sind wir kreuz und quer übers Gelände gestrolcht- schön , dass das hier problemlos möglich ist- die Daten waren ruckzuck gesammelt. Vor lauter fotografieren dann einmal verrechnet [:I] Nachgedacht und dann doch diese Luxusdose geborgen [^]

Vielen Dank für diese klasse Location sagen
Die Firlefanzis

In: Dekosand, Stoffviech, Handytasche
Out:Portemonnaie, Spiel