Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Drive-In cache

161 km nach Überall

door Knappe     Duitsland > Bayern > Deggendorf

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 48° 46.722' E 012° 52.242' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 24. september 2006
 Listed since: 24. september 2006
 Laatste verandering: 29. december 2008
 Listing: https://opencaching.de/OC259B
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

10 Gevonden
2 Niet gevonden
1 Opmerking
0 Volgers
2 Negeerders
17 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Eine sehr leicht zugängliche Insel im Meer von ....

Inhalt: Logbuch und Bleistift

Happy Hunting

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van 161 km nach Überall    Gevonden 10x Niet gevonden 2x Opmerking 1x

Gevonden 08. augustus 2008 a1z heeft de cache gevonden

Um halb 9 Uhr Abends waren ja fast keine Muggel mehr unterwegs, da war's ein leichtes die Dose zu heben.<br/>TFTC und Gr&#xFC;&#xDF;e<br/>a1z

Gevonden 29. mei 2008 SaRa heeft de cache gevonden

Das Bergen – kein Thema – aber das Zurückbringen. Da war erst mal ein wenig Geduld angesagt aufgrund akuter temporärer Vermuggelung – grins’. Danke für den Quickie! Grüße und allseits noch happy hunting SaRa – Sabine + Rainer

Gevonden 30. oktober 2007 Waldschrat68 heeft de cache gevonden

Auf Dienstreise in Plattling, da musste natürlich auch eine kleine Cache-Tour eingebaut werden. Ich hatte einen Kollegen als Gastcacher dabei, dieser hatte für einen ungeübten einen sehr guten Spürsinn [:)]

TFTC

Waldschrat68

Gevonden 08. september 2007 gugu heeft de cache gevonden

ganz schön frech !!! [}:)] [}:)]
Danke,
Franziska und Mike (team gugu/2)

Gevonden 01. juli 2007 Donaucacher heeft de cache gevonden

Nummer 3 unserer heutigen Donau-Cache-Tour.
Durch EwRes, die jetzt einen anderen Cache im Auge hatten, "vorgewarnt", versuchten wir diese Dose auch zu finden und hatten - muggelmäßig - viel Glück. Aber wie lange der da wohl unentdeckt bleibt, fragt sich wohl jeder.
Egal, wir haben ihn entdeckt und uns vorher und hinterher mit etwas Eis belohnt und weiter gings zum nächsten...
Vielen Dank sagen die "Donaucacher"