Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Puzzel cache

ACG T

door nilses     Duitsland > Hessen > Marburg-Biedenkopf

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 48.700' E 008° 48.666' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:30 h   Lengte: 0.2 km
 Verborgen op: 11. september 2006
 Listed since: 01. oktober 2006
 Laatste verandering: 06. augustus 2009
 Listing: https://opencaching.de/OC261F
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

20 Gevonden
1 Niet gevonden
1 Opmerking
0 Volgers
1 Negeerders
38 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

GATGAAAGATGTGCATGCCATGAACTTATTGAGGGGACAAATTTTA

TCGTGGAGAATGTACTCCTTGTTATCGAGAGAGCCTGCCATACAAG

TGAATGTCACAGCGAGATTAACAGCAGTGAGTGTCACAGCGAGGCC

TGCCATACAGTCATCGAGAGAGCCTGCCATACAGATAGGGAAATCG

CTTGCCATACAGAGATTAACAGC

Gecodeerde hint   Decoderen

1. Pbqrfbaar
2. Rva-Ohpufgnorapbqr
3. Nyyr qvr tne avpug jrvgrexbzzra svaqra rva Yöfhatgbby hagre uggc://frnepuynhapure.opz.gzp.rqh/frd-hgvy/Bcgvbaf/fvksenzr.ugzy

A|B|C|D|E|F|G|H|I|J|K|L|M
N|O|P|Q|R|S|T|U|V|W|X|Y|Z

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van ACG T    Gevonden 20x Niet gevonden 1x Opmerking 1x

Gevonden 22. oktober 2009 SaPhi heeft de cache gevonden

Die Lösung zu diesem Cache lag schon lange vor, doch leider konnte er erst jetzt in Angriff genommen werden. Denke mal darüber hat sich auch der mitgebrachte TB "Horsti Lama" gefreut, welcher seit über einem halben Jahr nicht mehr gewandert ist.
Das Rätsel war eine schöne Idee. Vor Ort gab es auch keine Probleme den Cache zu heben und zu loggen, da es komplett muggelfrei war. Allerdings gestaltete sich das Zurücklegen als etwas schwieriger, da sich der Cache am Anfang nicht so verstecken lassen wollte, wie er zuvor war. Hat dann aber doch noch geklappt. [;)]

In: TB
Out: Spielzeug

Danke für den Cache!

Opmerking 05. mei 2009 Frischluft-Tiger heeft een notitie geschreven

Der Owner sollte mal nachschauen. An der Final-Stelle wird gerade groß gefällt, gebaut und umgegraben.

Deshalb meine Empfehlung: vorerst nicht suchen !!

Niet gevonden 27. januari 2009 DL3BZZ heeft de cache niet gevonden

27. Januar 2009

Mit Anka07 auf Marburg Mystery Tour (MMT).
Dabei diesen Cache angegangen, gesucht, gesucht, nix gefunden [:(].
Bitte mal überprüfen, Logbuch soll ja auch voll sein.

Bis denne
Lutz, DL3BZZ

Gevonden 05. januari 2009 Nexus69 heeft de cache gevonden

Gevonden 11. december 2008 Schimbulsky heeft de cache gevonden

Im dritten Anlauf endlich gefunden.

Danke für das schöne Rätsel! Leider wird mit den "hints" schon viel zu viel Hilfe gegeben. Die Benutzung des Links würde dem dem Rätsel jeden Anspruch nehmen.
TFTC - no trade!
Schimbulsky