Waypoint search: 

Locked

 
Traditional Geocache

00.000

by Don Cerebro     Germany > Hessen > Rheingau-Taunus-Kreis

Attention! This Geocache is "Locked, visible"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 50° 00.000' E 008° 00.000' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: small
Status: Locked, visible
 Hidden on: 13 September 2006
 Listed since: 02 October 2006
 Last update: 18 March 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC262F

44 Found
0 Not found
0 Notes
0 Watchers
0 Ignorers
19 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history
2 Recommendations

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Utilities

Show cache recommendations from users that recommended this geocache: all
Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for 00.000    Found 44x Not found 0x Note 0x

  New coordinates:  N 50° 00.***' E 008° 00.***'

Found 27 September 2009 latent treasure found the geocache

Auf Tradi-Tour mit den friedos und jeromedax in und um Weilbach und Rüsselsheim sind es doch tatsächlich so viele Caches geworden, dass ich die diesmal ausnahmsweise nicht individuell loggen kann. Sorry! Und vielen Dank für die Caches, waren ein paar nette dabei!

Stairway? Ja welche denn von beiden? Ahh die!

Found 15 September 2009 Eichelhäher found the geocache

Nicht richtig geschaut und nicht richtig gefühlt. Da muss ich wohl wieder ein wenig üben.[;)][:D]
Der liebe Kollege Fium Orbo hat das Logbuch dort hervorgeholt, wo ich kurz vorher am Tasten war. Vielen Dank.
Viele Grüße, [green][b]Eichelhäher[/green][/b].

Found 15 September 2009 Fium Orbo found the geocache

Da hatte der Herr Eichelhäher nicht richtig hingeschaut aber ich war ja dabei [;)]

Danke für den Cache sagt Fium Orbo

Found 08 July 2009 .geohawk found the geocache

#5 auf der heutigen Feierabendtour - gleich den richtigen Riecher gehabt und sofort gefunden - danke!

Ciao
Peter

Found 21 June 2009 m0bi found the geocache

heut abend als Ersatzcache schnell gefunden.

TFTC m0bi