Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Kuckholzklippe

Klasse Aussicht über Harz und Harzvorland

door Kangooo     Duitsland > Niedersachsen > Osterode am Harz

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 45.927' E 010° 18.853' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 1:00 h   Lengte: 1.6 km
 Verborgen op: 05. oktober 2006
 Listed since: 05. oktober 2006
 Laatste verandering: 12. februari 2012
 Listing: https://opencaching.de/OC266D

23 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
2 Volgers
0 Negeerders
256 Bekeken
1 Log picture
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Der Cache liegt an einem schönen , aber vielen Leuten unbekannten Aussichtspunkt.Daran vorbei gefahren ist wohl schon ziemlich jeder der den Harz über Osterode aus besucht hat.

Von der Parkmöglichkeit bei N:51°46.077 ; O:010°18.494 geht es ca 800m leicht bergan ,dann ist man schon am Ziel.

Viel Spaß beim suchen

Kangooo

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Naturpark Harz NI (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Kuckholzklippe    Gevonden 23x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 30. december 2012 frigo heeft de cache gevonden

Beim vorbeigehen dachte ich mir, na das sieht aber aus wie....

richtig!

Danke für den unbeabsichtigten Fund.

Gruß Frigo

Gevonden 06. april 2012 SchatzsucherCB heeft de cache gevonden

Hab den Cache nur zufällig bei 'nem Sturz gefunden. Unentschlossen

P.S.: War mein erster Cache. Wusste damals noch nichts vom Geocachen...Zwinkernd

Gevonden 08. november 2011 Suse92 heeft de cache gevonden

Hallo, ich habe den Cache gefunden und auch wieder gut versteckt. Ich glaube aber, dass eine neue Tüte gut wäre, ich hatte nur leider grad keine dabei ;)

Gevonden 06. september 2011 Uni12 heeft de cache gevonden

Der Rotti war dabei, zeigte aber leider nicht an, so das ich selber suchen musste. Danke an alle die alles wieder super verstecken.

Gevonden 30. augustus 2011 Leeelo heeft de cache gevonden

Zufällig beim Hundespaziergang gefunden, schöne Gegend.

TFTC

Leeelo, McE. und Luna