Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Drive-In cache

Gotteshäuser - Alte ev. Kirche Oberkassel

door JamesDoe     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Bonn, Kreisfreie Stadt

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 42.685' E 007° 10.089' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:10 h   Lengte: 0.1 km
 Verborgen op: 15. oktober 2006
 Listed since: 15. oktober 2006
 Laatste verandering: 21. maart 2012
 Listing: https://opencaching.de/OC26F8
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

16 Gevonden
0 Niet gevonden
1 Opmerking
0 Volgers
0 Negeerders
34 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Opmerking 25. februari 2007 JamesDoe heeft een notitie geschreven

Es scheint das der Cache wohl samt Logbank entschwunden ist. Ich werde das prüfen, kann aber zwei drei Tage dauern. Solange ist der Cache erstmal disabled

Gevonden 29. januari 2007 Kassabeckabua heeft de cache gevonden

18:50. Vor lauter Dunkelheit und Verkehr bei der Anfahrt die falsche Kirche im Auge gehabt. Nach dem Parken stand ich plötzlich früher als erwartet davor. Die Art des Caches hat mich an mein Cache-Wochenende in Wien erinnert. Immer noch eine tolle Idee. TFTC SL

Gevonden 28. januari 2007 Team Mierscheid heeft de cache gevonden

Hallo zusammen!

Unser zweiter Cache von Fünfen am heutigen Tag. Am besten direkt mit dem Auto anzufahren.

Auch ein schöner Cache.

Euer Team Mierscheid

Gevonden 21. januari 2007 Doc. heeft de cache gevonden

Hallo,
heute zusammen mit Wühlwiesel schnell gefunden!
Schnell? Schnell ist gar kein Ausdruck: wir hatten den Cache schneller entdeckt als das GPS Satelitenempfang hatte!!!

Dies war einer von 7 Caches auf der heutigen Tour!

+++ Euer Doc. +++

 

Gevonden 12. januari 2007 Die Asbacher Bande heeft de cache gevonden

#89#

Heute früh schnell gefunden. War heute alleine mit Woersy unterwegs.

T4TC sagt Die Asbacher Bande

No Trade