Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Puzzel cache

Roadsign

door ROD     Oostenrijk > Niederösterreich > Wiener Umland/Südteil

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 48° 08.000' E 016° 54.000' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 0:30 h   Lengte: 0.5 km
 Verborgen op: 15. oktober 2006
 Listed since: 15. oktober 2006
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC2702
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

11 Gevonden
1 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
7 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Roadsign    Gevonden 11x Niet gevonden 1x Opmerking 0x

Gevonden 22. augustus 2008 Wesi 122 heeft de cache gevonden

Rätsel mit dem Googel schnell gelöst und auf unserer heutigen Tour abgeholt.
Der Cache war umgefallen, wir haben ihn wieder provisorisch aufgestellt.
Denke bis zur Archivierung wird es so reichen.

TFTC Iris und Wesi

Gevonden 25. mei 2008 tomduck heeft de cache gevonden

Das Rätsel schon vor über einem Jahr gelöst, aber bei der damaligen Radtour nicht gefunden, da ich nach etwas größerem suchte. Heute mit den hinkfinks ein Drive-In. TFTC

Gevonden 22. mei 2008 Gustus heeft de cache gevonden

Der Cache war von einer über einen Meter langen Schlange bewacht. Und sie machte auch keine Anstalten sich davonzumachen. Nach einiger Zeit suchte sie dann doch das Weite. Danke fürs Verstecken.

Gevonden 02. maart 2008 bagsj heeft de cache gevonden

Started today's windy afternoon walk with this one.
The riddle was as easy to solve as the box was found.

Thnx!

Gevonden 13. januari 2008 sterau heeft de cache gevonden

Nette Auffrischung unseres weitgehend abhanden gekommenen Wissens seit der Führerscheinprüfung. THX, Sterau & Lisi