Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

Grabneralm

door ime     Oostenrijk > Steiermark > Liezen

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 47° 37.197' E 014° 29.981' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 14. oktober 2006
 Listed since: 15. oktober 2006
 Laatste verandering: 18. februari 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC2708
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

5 Gevonden
0 Niet gevonden
2 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
28 Bekeken
3 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Listing

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Die Cachebeschreibung wurde gelöscht, weil der Besitzer die Opencaching.de-Datenlizenz abgelehnt hat.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Grabneralm    Gevonden 5x Niet gevonden 0x Opmerking 2x

Opmerking 18. september 2010 ime heeft een notitie geschreven

Gevonden 12. september 2010 PPete heeft de cache gevonden

Eine fantastische Almwanderung, möglicherweise die schönste heuer [:)]. Das Panorama nach Admont, die Gesäuseberge, die Grabnersteinkette und überhaupt Hütte+Alm einfach wundervoll. Auch der Aufstieg am Vormittag bei durchbrechender Sonne durch den Nebel im Wald war sehr stimmungsvoll.

Beim Final 2 Sachen die mir aufgefallen sind: Man muß entweder durch eine Wiese, die mit Stacheldraht abgesperrt ist oder man geht aussen rum wo man aber an teilweise schon ziemlich steil abfallenden Stellen vorbei kommt. Auf alle Fälle aufpassen und hoffen dass sich GPS und Cachekoordis korrekt einigen. Dose war innen ein paar cm nass, hab sie wieder geleert. Logbuch aber OK!
T4TC, PPete

Afbeeldingen voor deze log:
durchbrechende Vormittagssonnedurchbrechende Vormittagssonne
Grabneralm-AlmGrabneralm-Alm
Schlaraffenland - MUUHHSchlaraffenland - MUUHH

Opmerking 25. juli 2009 ime heeft een notitie geschreven

Gevonden 13. juni 2009 Meister Pez heeft de cache gevonden

Log Nachtrag!!

Hab mich heute erst angemeldet (23.09.2010)

Schöne Alm vor meiner Haustür.

TFTC

Lg Peter und Ingrid

Gevonden 25. november 2006 pantani98 heeft de cache gevonden

Schöner Spaziergang, familientauglich.