Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

Zeppelinstein

Am 28. Juni 1910 geriet der Zeppelin LZ 7 "Deutschland" in einen Schneesturm(!) und stürzte in den Teutoburger Wald.

door FamilyLFDO     Duitsland > Niedersachsen > Osnabrück, Landkreis

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 52° 10.129' E 008° 06.236' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 04. november 2006
 Listed since: 01. november 2006
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC2848
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

52 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
2 Volgers
0 Negeerders
544 Bekeken
2 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Afbeeldingen

Spoiler
Spoiler

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Naturpark Nördlicher Teutoburger Wald-Wiehengebirge NI (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Zeppelinstein    Gevonden 52x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 06. mei 2012 Geogus heeft de cache gevonden

Gut und schnell gefunden!

 

- TFTC -

Gevonden 08. april 2012 EileenMacAnne heeft de cache gevonden

Nach langer Zeit mal wieder am Zeppelinstein gewesen. Ein schöner und ruhiger Platz und trotz des sonnigen Wetters so gut wie muggelfrei.

Vielen Dank für diese Dose.

Out: Kugelschreiber, In: Schlüsselanhänger und Würfel

Gevonden 06. april 2012 KundeX-Team heeft de cache gevonden

Schöne location, wenn die Wanderer die Umgebung nicht als Toilette benutzen würden. TFTC sagt das KundeX-Team

Out: Kette
In: Quizfächer

Gevonden 30. december 2011 Borstenvieh heeft de cache gevonden

- auch hier meinen GC-Fund gleich nachgeloggt -

Gevonden 24. oktober 2011 Cu Chulainn heeft de cache gevonden

Trotz jahrelangem ortsnahem Wohnen war uns diese Stelle so noch nicht bekannt. Wieder mal etwas gelernt, und noch in schöner Gegend zum Spazieren gehen.
TFTC