Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Drive-In cache

archivierter Cache

door Midnattsol     Duitsland > Schleswig-Holstein > Nordfriesland

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 54° 20.807' E 008° 46.742' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 12. november 2006
 Listed since: 12. november 2006
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC2916

20 Gevonden
0 Niet gevonden
1 Opmerking
0 Volgers
0 Negeerders
7 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Vogelschutzgebiet Ramsar-Gebiet S-H Wattenmeer und angrenzende Küstengebiete (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van archivierter Cache    Gevonden 20x Niet gevonden 0x Opmerking 1x

  New coordinates:  N 54° 21.***' E 008° 47.***'

Gevonden 01. december 2009 Mairoa heeft de cache gevonden

Hier haben wir bei bester Sicht eine kleine Mittagspause eingelegt und dabei zugeschaut, wie die Bauern nebenan die letzten Schafe zusammentrieben und auf ihre Traktoren verluden. Dabei wurden auch wir ein ums andere Mal interessiert beäugt. Also haben wir abgewartet bis die Luft rein war und dann erst zugegriffen.

Danke sehr.

Gevonden 13. juni 2009 D-Buddi heeft de cache gevonden


puh, zum Glück gab es den Hint, sonst hätte das hier ja wirklich sehr mühsam werden können.

No Trade

MfG Jörg

Gevonden 03. januari 2009 WomoKing heeft de cache gevonden

Bei schöner Cacher-Tour mit Svingo fix gefunden und geloggt.

t4tc !

Gevonden 19. december 2008 lexparka heeft de cache gevonden

Auf Kurzurlaub in Nordfriesland unterwegs habe ich mir von den einheimischen Cachern die herrliche Landschaft und schöne Orte zeigen lassen, besonders die Nordseeküste hatte mich speziell angelockt...

Kurzer Log-Drive-In. Danke fürs Herlocken!

Viele Grüße von der Insel Rügen und Frohes Fest wünscht lexparka!

Gevonden 09. september 2008 Rauchis1904 heeft de cache gevonden

Unser erster Cache auf Nordstrand. *freu
Es ist schön, wieder hier zu sein und dann noch ne Dose zu finden.

Dankeschön