Waypoint search: 

Locked

 
Drive-In Geocache

über der B9

by ROD     Austria > Niederösterreich > Wiener Umland/Südteil

Attention! This Geocache is "Locked, visible"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 48° 07.554' E 016° 54.441' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: small
Status: Locked, visible
 Time required: 0:15 h   Route: 0.1 km
 Hidden on: 28 November 2006
 Listed since: 28 November 2006
 Last update: 18 March 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC2A11
Also listed at: geocaching.com 

21 Found
0 Not found
0 Notes
1 Watcher
0 Ignorers
6 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Pictures

Cachebox
Cachebox

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for über der B9    Found 21x Not found 0x Note 0x

Found 14 February 2009 divingbrothers found the geocache

Schneller, nächtlicher, eisiger Fund.

Found 03 September 2008 Defenseless found the geocache

Nach 2min Suche in der Dunkelheit (es war gegen 23:00 Uhr) blieb plötzlich ein Wagen stehen. Kennzeichen: BG ....
Die beiden Herren von der "grünen Fraktion" waren aber sehr nett und freundlich. Da Ihnen Geocaching bereits ein Begriff war mußten wir auch gar nicht wirklich viel erklären. Mit den Worten: "So lange ihr euch da jetzt nicht abseilt oder runterhängt oder einen anderen Blödsinn machts, ist uns des wurscht" durften wir dann auch in Ruhe weitersuchen. Wo der Cache liegt konnten sie uns aber auch nicht sagen [:D]

Gruß und Kompliment an unsere nette und freundliche Ploizei, an dieser Stelle!

Danke für den Cache! (der dann auch bald danach gefunden war)

Found 08 June 2008 Mariike found the geocache

Unser Nüvi hat uns perfekt zum Versteck gelotst!

TFTC

Mariike 

Found 22 May 2008 Gustus found the geocache

Ich war noch nicht einmal gscheit aus dem Auto ausgestiegen, hatte Mo die Dose schon gefunden. Naja Frauen.
Danke für den Cache.

Found 11 May 2008 aj-gps found the geocache

18:15
The coordinates were somehow pointing at other objects that could also hide a cache - and they definitely show traces of other cachers. Then found it after a few minutes.