Waypoint-zoeken: 

Locked

 

Lost Place - Dynamit

Stimmungsvoller Lost Place bei alter Pulverfabrik. Wegstrecke etwa 5km.

door GPearl     Oostenrijk > Niederösterreich > Niederösterreich-Süd

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 47° 46.000' E 016° 09.525' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 2:00 h   Lengte: 5 km
 Verborgen op: 28. november 2006
 Listed since: 28. november 2006
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC2A14
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

17 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Watcher
0 Negeerders
239 Bekeken
1 Log picture
Geokrety verleden
1 Aanbevelingen

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Afbeeldingen

Bahnübergang
Bahnübergang
Dämmerung
Dämmerung
Nacht
Nacht

Hulpmiddelen

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Lost Place - Dynamit    Gevonden 17x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 21. februari 2010 divingbrothers heeft de cache gevonden

Wahrlich ein toller Lost Place., und mit der Beschreibung war auch die Dose gut zu finden. Gefunden mit flaky, harrylime,LordHarry und maulwurftaxi.

Gevonden 14. april 2009 wäul heeft de cache gevonden

Gevonden Aanbevolen 20. juni 2008 Gustus heeft de cache gevonden

Wohin man überall kommt beim Geocachen! Sagenhaft.
Jedenfalls ein schöner Spaziergang. Die Methode zur Cachefindung ist uns auch nicht unbekannt und damit war das finden der Dose nicht so schwierig. Schöner Cache, mal was anderes, danke fürs Verstecken.

Gevonden 10. oktober 2007 Chrisi69 heeft de cache gevonden

Schöner Platz

Nach längerer Suche doch noch gefunden

Danke Chris

 

 

Gevonden 30. september 2007 sterau heeft de cache gevonden

Wer sein Auto nicht liebt, der findet auch einen kürzeren Zugang. Dafür muss er dann aber auch noch durch´s Unterholz. Schöne Lost Place Location. Dass das Gebäude umzäunt ist, stört gar nicht. Wir wären sowieso nicht hineingegangen, da wir keine Lust auf einen Ziegel am Kopf verspürten Wink. THX, Sterau & Lisi & Nici & Lucas

IN: Papst  - und deshalb klarerweise OUT: Hexe