Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

DONATIKAPELLE

by Werwolfi     Austria > Burgenland > Nordburgenland

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 47° 45.386' E 016° 28.066' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: normal
Status: Archived
 Time required: 0:15 h   Route: 0.15 km
 Hidden on: 09 December 2006
 Listed since: 13 December 2006
 Last update: 15 September 2007
 Listing: https://opencaching.de/OC2AD0
Also listed at: geocaching.com 

18 Found
0 Not found
0 Notes
0 Watchers
0 Ignorers
9 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

  DONATIKAPELLE

Fast schon ein Drive in

An diesem etwas entlegenen Plätzchen findest Du außer den Cache auch gleich die Möglichkeit eine Rast einzulegen.

Viel Spaß

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for DONATIKAPELLE    Found 18x Not found 0x Note 0x

Found 22 July 2010 chris2286266 found the geocache

Der stand zwar nicht am Programm, aber nachdem ihn der TomTom anzeigezeigt hatte, blieb ich kurz stehen und fand ihn nach wenigen Sekunden (weil ich solche Verstecke schon einige Male hatte ;-)
TFTC (#687)
Chris2286266

Found 01 May 2008 divingbrothers found the geocache

ich wollte mal zum suchen anfangen, da hat harrylime den cache schon in händen gehabt...

jaja diese wien.erfahrung bringt da schon was :-)

tftc

Found 21 July 2007 Robbie13 found the geocache

Das einzige problem ist wie komm ich durch die dornen, wo ist der eingang.
Dann aber um 16:00 glücklich gehoben.
Schönes fleckchen, ruhige gegend.
In: Ü-Ei
Out: Frosch
TFTC
LG Robbie13

Found 16 June 2007 wuli found the geocache

paar Dornen waren im Weg auf dem Weg zum Cache # 4 / 22 der heutigen Burgenlandtour TFTC Wuli

Found 27 May 2007 rudolf195 found the geocache

Bei der heutigen Radtour gefunden haben ein wenig zeit gebraucht. Hatten auch einen Platten beim Rad also vorsicht einige Glassplitter liegen in der Wiese vor der Bank. Ansonst sehr schöner Platz zum verweilen.

THX für den Cache