Waypoint search: 

Locked

 
Drive-In Geocache

TB Hotel NÖ / BGLD

by ROD     Austria > Niederösterreich > Wiener Umland/Südteil

Attention! This Geocache is "Locked, visible"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 48° 02.619' E 016° 50.368' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: normal
Status: Locked, visible
 Time required: 0:10 h   Route: 0.1 km
 Hidden on: 04 January 2007
 Listed since: 05 January 2007
 Last update: 18 March 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC2C7B
Also listed at: geocaching.com 

12 Found
0 Not found
1 Note
0 Watchers
0 Ignorers
6 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Pictures

... die beiden Cacheboxen ...
... die beiden Cacheboxen ...

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for TB Hotel NÖ / BGLD    Found 12x Not found 0x Note 1x

Found 03 June 2007 JollyJoker found the geocache

Schnell gefunden!

Das Hotel hat übrigens noch massenhaft "Betten" frei. Leider hatten wir keinen TB mit, sonst hätten wir ihn dort einquartiert.

TFTC
JollyJoker

Found 03 June 2007 JollyJoker found the geocache

Schnell gefunden!

Das Hotel hat übrigens noch massenhaft "Betten" frei. Leider hatten wir keinen TB mit, sonst hätten wir ihn dort einquartiert.

TFTC
JollyJoker

Found 02 June 2007 sterau found the geocache

Ein Überangebot am Markt lässt die Bettenauslastung sinken. THX, Sterau

Found 19 May 2007 Robbie13 found the geocache

Um 15:10 gefunden und gehoben.
Leider keine TB's vorgefunden.
In: Ü-Ei
Out: nix
TFTC
LG Robbie13

Found 18 May 2007 peter61 found the geocache

Jetzt hat auch der letzte Gast aus diesem Hotel ausgecheckt. Dieser macht sich auf die Reise nach Spanien.

Peter