Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Neuseenland - HAINER SEE

door Zahnfee&co     Duitsland > Sachsen > Leipziger Land

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 10.749' E 012° 28.846' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:15 h   Lengte: 0.2 km
 Verborgen op: 31. januari 2007
 Listed since: 31. januari 2007
 Laatste verandering: 13. juni 2011
 Listing: https://opencaching.de/OC2E0B
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

41 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Watcher
0 Negeerders
243 Bekeken
2 Log pictures
Geokrety verleden
1 Aanbevelingen

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Ein kurzer Zwischenstop auf der Fahrt von Leipzig oder Chemnitz kommend führt euch an den

Ein kurzer Zwischenstop auf der Fahrt von Leipzig oder von Chemnitz kommend,führt euch an den

Hainer See.

 

 

Der Hainer See ( 387ha ) ist wie der benachbarte Haubitzer See und Kahnsdorfer See aus dem Braunkohle-Tagebau Witznitz II hervor gegangen und ist Teil des Leipziger Neuseenlandes. Er liegt nördlich von Borna und südlich von Leipzig im Gemeindegebiet Lobstädt und wird 2008 seinen Endwasserstand erreichen.

 

Der Cache liegt wieder  an einem See des Neuseenlandes, hat aber keinen Einfluss auf die Bonusserie!

 

Erstausstattung: Erstfinderbonus und Urkunde

                             Mundspiegel

                             Zahnbürste

                            Zahnpaste

                            Taschenmesser

                            Schlüsselanhänger

                             Gelstifte

Viel Spaß wünschen Zahnfee & Co

 

 

Hulpmiddelen

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Neuseenland - HAINER SEE    Gevonden 41x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 22. juli 2012 trassolix heeft de cache gevonden

Auf unserer heutigen Radtour um den Hainer See bildete dieser Cache den Abschluss. Noch ehe ich mich orientieren konnte hatte die trassolix Frau den Cache schon in der Hand.
Am Hainer See waren wir heute das erste Mal, die Tour hat uns gut gefallen.
dfdc
trassolix's

Gevonden 06. november 2011 erisch heeft de cache gevonden

am 06.11.2011 gefunden

Gevonden 21. mei 2011 Hedaja heeft de cache gevonden

Nach dem Kletter Event noch schnell mitgenommen.
Sehr schöne Aussicht

Danke Hedaja

Gevonden 21. mei 2011 TheOnlyTruth heeft de cache gevonden

Cache lala (und feucht), Ausblick dafür Tada :)

Danke.
Carsten

Afbeeldingen voor deze log:
SäulensitzerSäulensitzer

Gevonden 22. juli 2010 h1ghtower heeft de cache gevonden

Zu Besuch im Land von Zahnfee&Co, musste unbedingt auch ein Cache von ihnen gesucht werden. Liebe Grüße aus Stralsund.