Waypoint-zoeken: 

Locked

 

X

door GC-T     Duitsland

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 00° 00.000' E 000° 00.000' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 03. april 2006
 Listed since: 11. februari 2007
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC2EA3

8 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
2 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van X    Gevonden 8x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

  New coordinates:  N 00° 00.***' E 000° 00.***'

Gevonden 23. februari 2008 Ganymed47 heeft de cache gevonden

Gevonden 21. juli 2007 tweety&silvester heeft de cache gevonden

Der Auftakt zu unserer kleinen Radtour. Dieser Cache stand schon lange an den es ist der letzte im Umkreis von 5km.
Die einzelnen Stationen waren gut zu finden und auch der Final stimmte genau. Dort waren auch schon die Geräusche der Rennbahn zu hören.
In/Out: Plüschfigur
Danke für die schöne Radtour.
Tweety&Silvester

Gevonden 27. mei 2007 f-zappa heeft de cache gevonden

Nane hat ja schon alles geschrieben .. war ein schöner Cache, aber wir waren dann hinterher völlig durchnässt :-)

Danke!
f-zappa

Gevonden 18. april 2007 Witelite heeft de cache gevonden

Schöner Spaziergang nach der Arbeit. Alle Micros schnell gefunden. Racing fand jedoch nur neben den Wegen statt und nicht mit den Modellautos.

INOUTNIX

Witelite

  Coördinaten  N 49° 24.***' E 011° 10.***'

Gevonden 20. januari 2007 sqrt heeft de cache gevonden

Zusammen mit abacus03 gut gefunden. Hoffentlich ertrinkt der Cache nicht irgendwann einmal aufgrund der derzeitigen (aber ansonsten gelungenen) Konstruktion.

Vielen Dank,
sqrt
n/t