Waypoint-zoeken: 

Locked

 

Backes-Rallye: Eisern

door Dilldappe     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Siegen-Wittgenstein

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 49.698' E 008° 02.386' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 11. februari 2007
 Listed since: 11. februari 2007
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC2EAD
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

32 Gevonden
0 Niet gevonden
1 Opmerking
0 Volgers
0 Negeerders
28 Bekeken
3 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Backes-Rallye: Eisern    Gevonden 32x Niet gevonden 0x Opmerking 1x

Gevonden 27. maart 2011 marsipulami0815 heeft de cache gevonden

Auf unserer heutigen Runde die nötigen Informationen gesammelt und die Dose flott gefunden.

TFTC
marsipulami0815
Marcus + Claudia

Gevonden 08. december 2009 wittijack heeft de cache gevonden

Da ich heute mal wieder in dieser Ecke von Siegen zu tun hatte, konnte ich auch noch gleich einige Caches mitnehmen. icon_smile_wink.gif Leider hat das Wetter nicht ganz mitgespielt, aber das sind wir ja in den letzten Wochen schon gewohnt! icon_smile_sad.gif Danke für die kleine Runde und für´s zeigen

WittiJack

in: TB
out: nix

Gevonden 25. oktober 2009 Team Riker heeft de cache gevonden

Heute zusammen mit Mattchaser und Famile hier in der Gegend unterwegs gewesen,
die Aufgaben waren schnell gelöst und das Finale war auch in passender Gegend.

Ich durfte mich dann um die kleine Cacherin kümmern während die anderen den Cache gehoben haben.

Danke fürs zeigen

4/4 Team Riker

Gevonden 25. oktober 2009 Team Mattchaser heeft de cache gevonden

Zusammen mit Team Riker sind wir diesen Backes angegangen und wurden mit einer schönen Dose belohnt [:)]

TFTC

In: TB
Out: Coin

Gevonden 26. september 2009 Blinky Bill heeft de cache gevonden

Einmal das Gebäude umrundet bevor uns die Tafel ins Auge fiel; auch hier versammelten sich gerade ein mal Leutchen um die Backstube "anzuheizen". Nett gelegendes Finale.

TNLN

Blinkies