Waypoint-zoeken: 

Locked

 

archivierter Cache

door Midnattsol     Duitsland > Schleswig-Holstein > Schleswig-Flensburg

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 54° 22.879' E 009° 22.933' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 11. maart 2007
 Listed since: 11. maart 2007
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC30D7

8 Gevonden
0 Niet gevonden
1 Opmerking
0 Volgers
0 Negeerders
5 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): FFH-Gebiet Gräben der nördlichen Alten Sorge (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van archivierter Cache    Gevonden 8x Niet gevonden 0x Opmerking 1x

  New coordinates:  N 54° 23.***' E 009° 23.***'

Opmerking 11. maart 2008 Midnattsol heeft een notitie geschreven

Gevonden 28. oktober 2007 antje.thorsten heeft de cache gevonden

hallo moin

nachdem wir uns den husumer hafen und die innenstadt angesehen haben, haben wir uns um die crosusse gekümmert. nette kleine tour duch den schloßpark, nur mit den steinkugeln hatten wir anfangs probleme; wir haben einfach nach etwas anderem gesucht.

danke für den schönen cache.

grüße
antje.thorsten

Gevonden 22. september 2007 mocuba99 heeft de cache gevonden

bei affengeilem wetter (echt jetzt hier scheint auch ma die sonne )
gefunden.wegen  des gutn wetters warn leider auch vielee muggels da
so das ich erst den geeigneten moment abwarten musste .
is n wunderbarer cache. hier muss wirklich einer hin .
schönen gruß mocuba
ps.: mein erster multi und ohne gps gefundenSmile

Gevonden 26. juli 2007 kfrank69 heeft de cache gevonden

Trotz Nieselregen war es eine herrliche Tour und im richtigen muggelfreien Moment konnte ich den Schatz heben.

Gevonden 28. mei 2007 schneefritte heeft de cache gevonden

Schöner Multi im Husumer Schlossgarten. Allerdings waren wir etwas in Eile, da wir dem Kleinstadt Mörder auf der Spur waren.
Im Cache war eine Coin, vielleicht loggt die ja noch jemand ein. Wir haben sie jedenfalls mitgenommen und auch schon weitergereicht.

Vielen Dank für den Cache,
schneefritte