Waypoint-zoeken: 

Locked

 

Hagenhufendorf II

door BF71     Duitsland > Niedersachsen > Schaumburg

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 52° 18.500' E 009° 12.152' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 1:00 h   Lengte: 4.0 km
 Verborgen op: 07. april 2007
 Listed since: 11. april 2007
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC3337
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

3 Gevonden
1 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Watcher
0 Negeerders
90 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Hagenhufendorf II    Gevonden 3x Niet gevonden 1x Opmerking 0x

Gevonden 15. mei 2010 schufra heeft de cache gevonden

Naja, auch wenn es nicht der Originalbehälter ist, habe ich mich heute trotzdem eingetragen. Der Owner ist wohl leider nicht mehr vorhanden...

Niet gevonden 30. november 2008 Jaquelinchen heeft de cache niet gevonden

Eine schöne Strecke. Wir haben allen Hinweisen folgen können, aber die Cache haben wir nicht gefunden.

Anfängerfehler? Oder wurde sie vielleicht zerstört?

Gevonden 23. juli 2007 BenJTsunami heeft de cache gevonden

Gevonden 13. april 2007 fabila heeft de cache gevonden

*289*
Dieser Cache war ein schöner Auftakt für einen abendlichen Cacheausflug nach Stadthagen. Wir haben eine gemütliche Gegend kennengelernt, die uns mit lösbaren Aufgaben lockte. Vielen Dank für diese Suche.

Gruß, fabila

in: Squashball
out: Tischtennisball