Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Hochfall

door JohnDeg     Duitsland > Bayern > Regen

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 49° 05.246' E 013° 05.146' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 2:00 h   Lengte: 5 km
 Verborgen op: 15. april 2007
 Listed since: 16. april 2007
 Laatste verandering: 15. december 2015
 Listing: https://opencaching.de/OC33B4

10 Gevonden
0 Niet gevonden
2 Opmerkingen
1 Maintenance log
1 Watcher
0 Negeerders
20 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Naturpark Bayerischer Wald (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Geokrets

NohannJunior door teonohann

Logs van Hochfall    Gevonden 10x Niet gevonden 0x Opmerking 2x Maintenance 1x

Gearchiveerd 15. december 2015 JohnDeg has archived the cache

Sorry, stimmt nicht mehr mit GC überein

Gevonden 03. september 2008 simiter1 heeft de cache gevonden

Bei einem kleinen Abendspaziergang schnell gefunden.

Gevonden 22. mei 2008 Agomo heeft de cache gevonden

Warmcachen für die 12k Tour [;)]

Erstmal ein wenig planlos herumgeirrt. Mit Spoilerbild dann die richtige Location gefunden, aber da standen Scheinmuggles davor. Irgendwann wurden wir dann von den Muggles gefragt, ob wir nicht doch die Dose heben wollen. Team Bakso, wie sich erausstellte [;)]

Sehr schöne Ecke mit einer schönen Wanderung, vielen Dank fürs herführen.

Out: Coin
In:TB

Opmerking 24. oktober 2007 JohnDeg heeft een notitie geschreven

Achtung!

Dieses Listing wird von mir auf OPENCACHING.DE nicht mehr gepflegt. Der Cache ist allerdings weiterhin vorhanden und kann auf geocaching.com unter diesem LINK geloggt werden.

Danke an alle, die bislang hier geloggt haben und viele Grüsse

Johndeg

Gevonden 01. oktober 2007 HEISW heeft de cache gevonden

Nach einer schönen Wanderung in unserem Urlaub haben wir den Cache um 14:20 Uhr gefunden .Wirklich eine sehr schöne Stelle. Der Spoiler hat uns aber auch sehr geholfen.

Viele Grüße aus Schleswig-Holstein

Sandra&Werner