Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Ruine Königstein - Die lederne Brücke

door mr.edi     Zwitserland > Nordwestschweiz > Aargau

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 47° 25.478' E 008° 02.006' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 1:00 h 
 Verborgen op: 16. november 2006
 Listed since: 02. mei 2007
 Laatste verandering: 25. juni 2008
 Listing: https://opencaching.de/OC3545

1 Gevonden
0 Niet gevonden
1 Opmerking
2 Volgers
2 Negeerders
32 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Opmerking 25. juni 2008 mr.edi heeft een notitie geschreven

Archived!

Gevonden 27. september 2007 Vyrembi heeft de cache gevonden

Weil wir auch ohne Fotos unterwegs waren, haben wir uns unwissentlich für Mottes Variante entschieden. Doch diese erwies sich auch bei Regen als sehr lustig und spannend. So kämpften wir uns den direkten Weg zum Cache, bis es nicht mehr weiter ging. Also einen kleinen Umweg eingeschlagen und schon waren wir oben.
Wirkliche eine wunderschöne Ruine, die man sich redlich verdienen muss.
Danke für das Zeigen!
Der Abstieg war dann noch mehr Fun.
TFTC