Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

DoDo10 - Hol über!

door JohnDeg     Duitsland > Bayern > Deggendorf

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 48° 49.364' E 012° 48.370' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:10 h   Lengte: 0.1 km
 Verborgen op: 06. mei 2007
 Listed since: 06. mei 2007
 Laatste verandering: 15. januari 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC35AD

5 Gevonden
1 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Watcher
0 Negeerders
6 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): FFH-Gebiet Donauauen zwischen Straubing und Vilshofen (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van DoDo10 - Hol über!    Gevonden 5x Niet gevonden 1x Opmerking 0x

Gevonden 02. oktober 2010 a1z heeft de cache gevonden

Der Stand ja schon lange auf meiner ToDo-Liste und so durfte ich mich heute als aller erster in das niegelnagelneue Logbuch eintragen icon_smile_wink.gif.
DFDD und Grüße
a1z

Niet gevonden 01. juli 2009 a1z heeft de cache niet gevonden

Das kommt davon, wenn man Koordinaten so lange im Auto rumliegen lässt icon_smile_sad.gif.
Grüße a1z

Gevonden 16. mei 2009 Schmusebär & Indidde heeft de cache gevonden

...und wieder eine DoDo! Der Micro war nicht zu verfehlen und auch die Fähre zum (r)über holen war anwesend .

Gevonden 01. juli 2007 Donaucacher heeft de cache gevonden

Der 5. und letzte unserer heutigen Donau-Cache-Tour.
Und wieder ein DoDo. Toll, wie die Serie wächst und gedeiht, so haben wir uns das erhofft.
Diese Stelle hätten wir nie entdeckt....
Zum Finden der Dose reichte das Spoilerbild, schnell geloggt und noch mal an der Fähre geschaut. Dann haben wir uns aber doch für einen anderen Rückweg entschieden.
Vielen Dank fürs Zeigen dieses netten Ortes sagen die "Donaucacher" (Erfinder der weeeeltberühmten DoDo-Serie

Gevonden 19. juni 2007 reindeer heeft de cache gevonden

Nach dem Piratenschatz noch schnell hier vorbeigeschaut.
TNLNSL
icon_smile_shy.gifwww.reindeer-geocaching.de icon_smile_shy.gif