Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

Schlossberg

door team matzl     Duitsland > Baden-Württemberg > Ludwigsburg

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 48° 54.853' E 009° 12.583' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 0:30 h   Lengte: 0.5 km
 Verborgen op: 05. mei 2007
 Listed since: 07. mei 2007
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC35B6
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

9 Gevonden
0 Niet gevonden
2 Opmerkingen
2 Volgers
2 Negeerders
6 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Afbeeldingen

Schlossberg
Schlossberg

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet Neckartal mit Randgebieten zwischen Ludwigsburg-Hoheneck und der Necka (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Schlossberg    Gevonden 9x Niet gevonden 0x Opmerking 2x

Gevonden 22. februari 2009 Schulze&Schultze heeft de cache gevonden

Endlich haben wir diesen Cache auch gefunden. Beim ersten Mal war die Dose nicht zugänglich, bei zweiten Mal waren wir unfähig die Beschreibung richtig zu lesen, aber heute hat alles gepasst. Und aufgrund des Wetters waren wir völlig ungestört.

Vielen Dank für den Cache.

Gevonden 28. september 2008 bommel-abg heeft de cache gevonden

Lecker Weintrauben beim Cache genascht. Schöne Ecke dort.

Gevonden 13. september 2008 langlurch heeft de cache gevonden

Nette Ecke da oben. Ein paar Höhenmetern waren aber doch zu überwinden. Danke für den Cache.#36

Gevonden 25. mei 2008 KukiHN heeft de cache gevonden

Puh, kurzer aber schweißtreibender Aufstieg bei dem heutigen Wetter.
Danke und Gruß,
Kuki + Bine

Gevonden 22. september 2007 Zerberus2 heeft de cache gevonden

23:20 - keine Muggels, auch kein Schlossbesitzer.
TFTC #84