Waypoint-zoeken: 

Locked

 

Torstenson-Linde

door roafri     Duitsland > Sachsen > Freiberg

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 54.815' E 013° 20.100' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 0:10 h   Lengte: 0.05 km
 Verborgen op: 22. mei 2007
 Listed since: 22. mei 2007
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC371D
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

9 Gevonden
1 Niet gevonden
1 Opmerking
1 Watcher
1 Negeerders
78 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Torstenson-Linde    Gevonden 9x Niet gevonden 1x Opmerking 1x

Gevonden 25. mei 2008 san-tho heeft de cache gevonden

Schnell und fast muggelfrei gefunden!Da gab es doch tatsächlich einen Autofahrer,der zum Sonnag sein Auto wusch!
Dem Affen haben wir Zucker gegeben ,um ihn in unser Auto zu locken!Dafür haben wir aber den kleinen Wikinger Snoopy da gelassen!

LG SanTho

Gevonden 22. maart 2008 lagrange heeft de cache gevonden

Schnell gefunden, vielen Dank!
IN: Pokerkarten + Ü-Ei
Out: /

Gruß lagrange

Opmerking 16. december 2007 GeoFaex heeft een notitie geschreven

Auf Wunsch des Owners archiviert!

Gruß,
GeoFaex
Team Opencaching.de

Niet gevonden 03. oktober 2007 ChaosTeam heeft de cache niet gevonden

Tja, wir können uns nur unserem Vorlogger anschliessen. Der Cache ist weg. Viele Möglichkeiten gibts da ja nicht ihn zu verstecken und die Beschreibung nebst Spoiler ist mehr als eindeutig.

Bitte mal nachschauen was los ist...

Gruß vom ChaosTeam

Gevonden 21. augustus 2007 Jimmay heeft de cache gevonden

Hallo!Haben (+Teambegleitung, die übrigens dann auch den Cache gefunden hat) ihn heute 22.30 Uhr super gut gefunden.viele Grüße JimmayP.S:An den nächsten Cacher: Vielleicht die Verpackung erneuern.