Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Freiwillige Feuerwehr Moers Scherpenberg

Einfacher Traditional Cache am Gerätehaus der Freiwilligen Feuerwehr in Moers Scherpenberg

door DK5CS     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Wesel

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 26.913' E 006° 40.223' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:15 h 
 Verborgen op: 19. mei 2007
 Listed since: 22. mei 2007
 Laatste verandering: 27. juni 2008
 Listing: https://opencaching.de/OC3727

18 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
64 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Traditional Cache Freiwillige Feuerwehr Moers Scherpenberg :

 

 

N 51° 26.913 

E 006° 40.223

 

Der Cache liegt am Gerätehaus der Freiwilligen Feuerwehr in Moers Scherpenberg, am besten parkt man auf dem Parkplatz der VHS.

Das Behältnis ist eine Butterbrotdose etwa im Format 10x5cm.

Viel Spaß beim Finden!

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Gevonden 07. februari 2009 mistmoore heeft de cache gevonden

Dank des passenden Hints war der Cache mit einem Griff gefunden. TFTC

Gevonden 20. augustus 2008 Dingo01 heeft de cache gevonden

... den habe ich vor einiger Zeit wegen Muggle-Alarms in Ruhe gelassen. Heute war´s ein Griff... Logbuch ist etwas feucht, geht aber. Interessante alte Gebäude in der Nähe. Der Besuch lohnt sich also auch deswegen! No trade, TFTC
Dingo01

No problem to find and log this cache... interesting old buildings not far from the cache... No trade, TFTC
Cheers,
Dingo01

Gevonden 02. maart 2008 Moerser Powerteam heeft de cache gevonden

Danke, sehr schnelle Aktion, gut mit Kindern lösbar. Smile

Gevonden 01. februari 2008 Tünnes und Hexe heeft de cache gevonden

Heute auf kleiner Duisburgtour mit iamon diese Dose hier besucht.
TFTC
Tünnes und Hexe

Gevonden 27. januari 2008 Blinky Bill heeft de cache gevonden

Ein Automuggel stoppte kurz nach Eintreffen in Cachenähe neben uns. Er hatte unser Vorhaben erkannte und enttarnte sich als "Mitwisser".

Rein: TB
Raus: Coin

Kerstin & Marco zusammen mit den Snoopies auf Tour