Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

Three crowns - under the bridge

Kleiner Micro für zwischendurch.

door KBreker     Duitsland > Schleswig-Holstein > Rendsburg-Eckernförde

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 54° 23.000' E 010° 08.000' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 10. juni 2007
 Listed since: 11. juni 2007
 Laatste verandering: 13. juni 2011
 Listing: https://opencaching.de/OC393C
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

24 Gevonden
0 Niet gevonden
1 Opmerking
1 Watcher
0 Negeerders
5 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)



Under the bridge downtown
Is where I drew some blood
Under the bridge downtown
I could not get enough
Under the bridge downtown
Forgot about my love
Under the bridge downtown
I gave my life away

(aus: Red Hot Chili Peppers, Under The Bridge)

Hinweis: es ist kein Stift im Cache!

Counter
seit dem 18.11.2007

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Three crowns - under the bridge    Gevonden 24x Niet gevonden 0x Opmerking 1x

  New coordinates:  N 54° 23.000' E 010° 08.000', moved by 1.8 km

Gevonden 27. januari 2010 Thorolf heeft de cache gevonden

Wo ich grade schon in der Gegend war habe ich mich auch an diesen gemacht - und richtig schnell gefunden

...als Aufstieg habe ich die Variante "Hang" genommen - was ich beim runtergehen hätte auch machen sollen - die Treppen waren aber mal sowatt von glatt

Das zurücklegen der Dose war für mich wirklich nicht so einfach...bestimmt 10 mal mußte ich "alles geben" um sie wieder dort hinzubekommen wo sie lag und wie sie, meiner Meinung nach, möglichst liegen sollte. Ein nette sportliche Einlage - denn eigentlich ist man beim Cachen, grade bei diesen Temperaturen, ja doch recht faul

Danke für diesen Cache!

Gevonden 10. januari 2010 die-erdbärchens heeft de cache gevonden

Zusammen mit McGeo84 durch den Schnee gekämpft.. gesucht... gefunden! TFTC

Gevonden 21. september 2009 nils_ahz heeft de cache gevonden

Cache heute gefunden... alles gut! Smile

Gevonden 16. augustus 2009 Sprottentante heeft de cache gevonden

An diesen Ort wäre ich sonst nie gekommen, mir war auch etwas mulmig bei dieser Aussicht.

DfdC

Sprottentante

Gevonden 13. augustus 2009 schneckenfan heeft de cache gevonden

Toller Cache! Und der Erste, den ich gefunden habe!

Danke!