Waypoint search: 

Locked

 
Traditional Geocache

Widerstandskämpfer

Freiherr Karl Ludwig von und zu Guttenberg

by Fallen Russian     Germany > Bayern > Rhön-Grabfeld

Attention! This Geocache is "Locked, visible"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 50° 19.197' E 010° 13.961' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: normal
Status: Locked, visible
 Hidden on: 17 June 2007
 Listed since: 17 June 2007
 Last update: 18 March 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC39A5
Also listed at: geocaching.com 

7 Found
0 Not found
0 Notes
1 Watcher
0 Ignorers
8 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Pictures

Startinhalt
Startinhalt
Spoiler
Spoiler

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Widerstandskämpfer    Found 7x Not found 0x Note 0x

Found 09 June 2009 Eibel found the geocache

Found 08 February 2009 libby.de found the geocache

found 08.02.2009 um 12:50 Uhr
Beim Rundgang um die Salzburg gut gefunden.
TFTC
libby.de Stefan

Found 16 January 2009 Ranger09 found the geocache

Danke für diesen Cache.

Gruß Ranger09

Cool

Found 29 December 2007 Grillmeister & Korbmacherin found the geocache

Als #2 der heutigen Tour schnell gefunden.

Obwohl wir im Geschichtsunterricht fast soviel Zeit für das 3. Reich verwendet haben wie für den Rest der Weltgeschichte, habe ich bemerkt, daß der regionale Bezug viel zu kurz gekommen ist. Von diesem Widerstandskämpfer hatte ich nie gehört, obwohl ich weniger als 10 KM entfernt von hier aufgewachsen bin.

Aber: Cachen bildet!

Found 22 August 2007 gartentaucher found the geocache

Das war ein Spaziergang durch einen sehr schönen Wald.