Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 

Schäl-Sick-Blick

door roli_29     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Bonn, Kreisfreie Stadt

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 44.977' E 007° 08.449' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 17. juni 2007
 Listed since: 17. juni 2007
 Laatste verandering: 04. maart 2009
 Listing: https://opencaching.de/OC39AA
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

45 Gevonden
0 Niet gevonden
4 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
18 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

An der angegebenen Koordinate befindet sich ein Stein, auf dem eine Jahreszahl steht. Und ausserdem gibt es eine nette Aussicht auf Bonn-Beuel (und noch etwas weiter).

Die Jahreszahl ist gleich ABCD. Für E rechnet ihr bitte (A+D) und für F dann (B-D).

Die Cachekoordinate berechnet ihr mit dieser Formel:

N50°45.(B-C) D A

E007°08.(D-A) E F

 

Achtet bei Bergen und Verstecken auf Muggels!

Viel Spaß und viel Erfolg!

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Schäl-Sick-Blick    Gevonden 45x Niet gevonden 0x Opmerking 4x

Opmerking 17. augustus 2008 roli_29 heeft een notitie geschreven

Um dem Anti-Micro-Trend entgegen zu kommen, wandert dieser Cache nun ins Archiv. Vielleicht mag ja jemand anderes hier dann einen Regular Cache verstecken! Der Micro wird in nächster Zeit entfernt.

Gruß Roland

Gevonden 16. augustus 2008 apfelmaus heeft de cache gevonden

#298

Netter kleiner Multi. Das ist hier ein schöner Park mit prima Aussicht. Selbst mit dem Fahrrad kann man hier bequem hochfahren.

TFTC sagt Ralf vom Team Apfelmaus

Gevonden 13. juli 2008 trithopap heeft de cache gevonden

unser erster cache - hat riesig spass und lust auf viel mehr gemacht - klasse! vielen dank!

gruss trithopap + mam

Opmerking 21. juni 2008 roli_29 heeft een notitie geschreven

Da muss ich wohl mal wieder was tun. Mal gucken, ob es ein besseres Versteck gibt.

Gruß Roland

Gevonden 17. mei 2008 WeedWalker heeft de cache gevonden

Ging schnell - kurz vor Einbruch der Dunkelheit noch schnell gesucht und gefunden.

TFTH

Viele Grüsse
WeedWalker