Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Puzzel cache

Sheep for David

door wambeler     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Dortmund, Kreisfreie Stadt

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 30.488' E 007° 31.575' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:15 h   Lengte: 0.1 km
 Verborgen op: 25. juni 2007
 Listed since: 26. juni 2007
 Laatste verandering: 23. augustus 2016
 Listing: https://opencaching.de/OC3A63
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

30 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Maintenance log
2 Volgers
0 Negeerders
225 Bekeken
1 Log picture
Geokrety verleden
3 Aanbevelingen

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Cache                                    This cache is made for my English friend David,
because he doesen't understand an other
cache with sheeps in the USA, and I hope,
that he will find this one.
I think, it's time for gold.

Die oben angegebenen Koordinaten sind  rein fiktiv.
Löst das Rätsel und findet den Micro.

Hulpmiddelen

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Sheep for David    Gevonden 30x Niet gevonden 0x Opmerking 0x Maintenance 1x

Gearchiveerd 23. augustus 2016 wambeler has archived the cache

Gevonden Aanbevolen 26. maart 2014, 15:30 photothomas heeft de cache gevonden

Das war mal ein Rätsel an dem ich alles mögliche ausprobiert habe, nie sagte der checker ok. Selbst nach den Gattungen in Brehm's Tierleben geschaut, auch kein Erfolg. Doch heute, nach über einem Jahr hat es dann endlich geklappt und der geochecker zeigte mir das grüne "Richtig" auf das ich so lange gewartet hatte. Danke mit Bild und Schleifchen sagt photothomas.

Afbeeldingen voor deze log:
EndlichEndlich

Gevonden 20. november 2013 yogi42 heeft de cache gevonden

Das hat so lange gedauert. Ich hab nix verstanden. Alles falsch. Jetzt war die Zeit reif. Denk nicht so kompliziert.
Aaaaaaah ich habs.
Dfdc

Gevonden 23. oktober 2012 falke-zeppi heeft de cache gevonden

Wie kann man nur einen Mystery-Cache mit Schafen machen, beim Zählen schläft man doch ständig ein, Zum Glück konnte mich ein Tipp von den Püttis wachrütteln, vielen Dank.

TFTC:
falke-zeppi

Gevonden 17. maart 2012 steffav heeft de cache gevonden

Es ist Zeit mal die ganzen Caches nach zu loggen die ich "bei den Anderen" schon gelogged habe. Das ist hiermit geschehen.

 

TFTC

Steffav