Waypoint-zoeken: 

Locked

 

x

Campusnah

door Famerlor     Duitsland > Sachsen-Anhalt > Magdeburg, Krfr. St.

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 52° 08.372' E 011° 38.768' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 0:45 h   Lengte: 1.0 km
 Verborgen op: 29. juni 2007
 Listed since: 30. juni 2007
 Laatste verandering: 15. januari 2010
 Listing: https://opencaching.de/OC3AA6
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

27 Gevonden
1 Niet gevonden
2 Opmerkingen
1 Watcher
0 Negeerders
14 Bekeken
1 Log picture
Geokrety verleden
1 Aanbevelingen

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Biosphärenreservat Flußlandschaft Elbe (Info)

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van x    Gevonden 27x Niet gevonden 1x Opmerking 2x

Opmerking 15. januari 2010 wittels heeft een notitie geschreven

Verstoß gegen die Nutzungsbedingungen:

(...)Ist der Geocache auch auf anderen Webseiten veröffentlicht, so muss die Beschreibung immer auf allen Webseiten aktuell und vollständig gehalten werden. Aktualisierungen der Beschreibung müssen zeitnah auch auf den anderen Plattformen vorgenommen werden.(...)

 

---> Archiv.

wittels

OC-Guide

Gevonden 21. november 2009 sinistarlb heeft de cache gevonden

Na den hab ich ja lange vor mir hergeschoben. Multis brauchen ja immer so viel Zeit, gerade welche mit fünf Stationen. Zum Glück wars halb so schlimm und ich hab kaum eine halbe Stunde benötigt für alle Stationen :).
Das Versteck war sehr typisch, hat mir aber dennoch außergewöhnlich gut gefallen :).
Ich bin jetzt nicht so der histisch begeisterte Mensch, darum werd ich mir nicht viel von den Statuen merken. Aber die Stelle, an der viele Wege abgehen fand ich sehr schön :).

TFTC
sinistarlb

Gevonden 23. oktober 2009 CarlosRabazza heeft de cache gevonden

Hat sehr viel Spaß gemacht. Danke an den Cachemaker!

Gevonden 07. mei 2009 bas89 heeft de cache gevonden

Mein erster Cache, direkt in der Uni! Hat sehr viel Spaß gemacht. Nichts reingetan,  weil nichts passendes dabei gehabt :(  Danke an den Owner ;)

Gevonden 25. januari 2009 zeisihik heeft de cache gevonden

#12:30   4/7
Nun war es endlich geschafft alle Stationen war klar und deutlich, so ging es auch weiter bis zum Final.
TFTC Zeisihik