Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

Schloss Hochberg

door team matzl     Duitsland > Baden-Württemberg > Ludwigsburg

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 48° 53.320' E 009° 16.497' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 0:10 h   Lengte: 0.1 km
 Verborgen op: 09. mei 2007
 Listed since: 17. juli 2007
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC3BE2
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

13 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Watcher
0 Negeerders
27 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Schloss Hochberg    Gevonden 13x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 14. februari 2009 bommel-abg heeft de cache gevonden

Man, man man, wo es hier alles Schlösser gibt in der Gegend... ;-)
Danke für´s zeigen des Gemäuers.

Gevonden 29. januari 2009 Kazandior heeft de cache gevonden

Nice Cache.

TFTC

ft-treff.de

Gevonden 25. januari 2009 manfred.wn heeft de cache gevonden

25.1.09 15:45 #10
Ja, der Kabelbinder ist wirklich nützlich ;-). Wir haben uns in den Schlosshof hineingewagt (steht ja dran das ein Antiquitätenverkauf bei Bedarf stattfindet ;-)), und ich muss sagen es ist wirklich sehenswert. Schade das man den Rittersaal wohl nicht besichtigen kann.

Danke für die Ausflugsidee!

Gevonden 15. september 2008 baerendreck heeft de cache gevonden

Ich vermisse das begleitende Gegacker, das ist beim anderen Schloss einfach klasse [:P]

T4TC!

Gevonden 27. juni 2008 K_wave heeft de cache gevonden

Mit hilfe des Hints schnell gefunden. Das suchen ohne Hint wurde durch Muggels gegenüber gestört.

 

@Owner: Logbuch nähert sich dem Ende. Letzte seite ist bereits halb voll.

 

TFTC