Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Virtuele cache

Google Maps (Flugzeug auf dem Dach)

Google Maps (Flugzeug auf dem Dach)

door leckt mich     Duitsland > Berlin > Berlin

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 52° 29.567' E 013° 22.413' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: geen behuizing
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 17. juli 2007
 Listed since: 18. juli 2007
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC3BE7

21 Gevonden
0 Niet gevonden
1 Opmerking
0 Volgers
6 Negeerders
318 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Google Maps (Flugzeug auf dem Dach)    Gevonden 21x Niet gevonden 0x Opmerking 1x

Opmerking 07. augustus 2008 Oli heeft een notitie geschreven

Wie in den Newseinträgen angekündigt, wird dieser Geocache nun für neue Logeinträge gesperrt. Falls der Geocache den aktuellen Nutzungsbedingungen angepasst wird, kann er wieder aktiviert werden.

Wie bitten um euer Verständnis,
das Opencaching Team

Gevonden 14. juli 2008 vierbaeren heeft de cache gevonden

Das nen ich ja eine schöne Sammlung.

http://maps.google.de/?ie=UTF8&ll=52.128924,5.048619&spn=0.00028,0.000581&t=h&z=21

Es steht in den Niederlanden im kleinen Ort Maarssen.

Vielen Dank für die prima Idee die vierbaeren

Gevonden 14. juli 2008 Puschbär heeft de cache gevonden

Trotzdem ich nicht schwindelfrei bin, gefunden Wink

Gruss Andreas   

http://maps.google.de/?ie=UTF8&ll=52.499076,13.378208&spn=0.000296,0.000624&t=k&z=21&om=1

Gevonden 12. juli 2008 Scout Ed heeft de cache gevonden

Hallo :-)  Ich hab auch einen gefunden. Die Maschine steht in Belgien mitten in der Stadt Charleroi auf einem Dach.

http://maps.google.com/maps?q=52.492783333333+13.37355&ie=UTF8&ll=50.420161,4.478152&spn=0.001521,0.004431&t=h&z=18&iwloc=addr

Man..was haben wir gesucht, insgesamt 7 Std. auf 2 PC´s   Google durchsucht und Maps.Google durchforstet,aber es hat Spass gemacht.

Danke und Gruß

Edel und Dirk

Gevonden 22. april 2008 Mayu heeft de cache gevonden