Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

archivierter Cache

door Midnattsol     Duitsland > Schleswig-Holstein > Rendsburg-Eckernförde

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 54° 26.477' E 009° 46.110' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 21. juli 2007
 Listed since: 21. juli 2007
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC3C43

6 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
3 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Naturpark Hüttener Berge (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van archivierter Cache    Gevonden 6x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

  New coordinates:  N 54° 26.***' E 009° 46.***'

Gevonden 02. mei 2008 schwarzer Kater heeft de cache gevonden

Eigentlich war das Wetter zu schön zum Auto fahren, aber Heute war die "Untergegangene Dörfer" Runde dran. Alle Stationen waren gut zu finden und abgesehen von gelegentlichem Gedrängel mit Traktoren auch gut zu erreichen.
Gruß
schwarzer Kater

Gevonden 02. april 2008 supermarios heeft de cache gevonden

Klasse Moorwanderung, tolle Ecke, waren wir noch nie.

Gevonden 19. augustus 2007 alexschweigert heeft de cache gevonden

Heute habe ich mir die nächsten 4 GeoCaches dieser Serie geholt. Nicht nur die Verstecke an sich sondern auch die "Story" hat mir sehr gefallen. Wenn ich ehrlich bin aber auch die super Strecken zu den Finals. Hier kann man herrlich mit dem Auto legal durch die Butnik kacheln! DANKE!!! ;-)

Gevonden 12. augustus 2007 schneefritte heeft de cache gevonden

Dieser Cache hat bei uns schöne Erinnerungen an die Moorwanderung geweckt.

Gevonden 24. juli 2007 antje.thorsten heeft de cache gevonden

moin moin

dank schlechtwetter auf der baustelle hatte ich zeit.
sehr schöne tour

danke für den cache

grüße
antje.thorsten