Waypoint search: 

Locked

 
Traditional Geocache

archivierter Cache

by Midnattsol     Germany > Schleswig-Holstein > Schleswig-Flensburg

Attention! This Geocache is "Locked, visible"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 54° 36.532' E 009° 29.508' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Locked, visible
 Hidden on: 20 July 2007
 Listed since: 21 July 2007
 Last update: 18 March 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC3C44

12 Found
1 Not found
0 Notes
0 Watchers
0 Ignorers
3 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for archivierter Cache    Found 12x Not found 1x Note 0x

  New coordinates:  N 54° 37.***' E 009° 30.***'

Not found 14 September 2008 mac2k2 did not find the geoacache

Das war der letzte Cache den ich heute angegangen bin, aber leider habe ich nichts gefunden. Vielleicht lag es auch an der Dunkelheit, obwohl meine Tauchlampe die Nacht erhellte.

Found 29 August 2008 Blacky_Suchberger found the geocache

#021

..danke für den Cache, die Kinder haben ihn schnell bergen können!

LG Blacky_suchberger 

Found 04 May 2008 Capellmeister found the geocache

Cooles Versteck, da wäre doch auch was größeres möglich gewesen ... [;)]

Nachdem wir die Treene noch ein wenig bewundert haben, sind wir dann schnell weiter zur lieben Verwandschaft.

No Trade!

TFTC

Capellmeister

Found 02 May 2008 schwarzer Kater found the geocache

Eigentlich war das Wetter zu schön zum Auto fahren, aber Heute war die "Untergegangene Dörfer" Runde dran. Alle Stationen waren gut zu finden und abgesehen von gelegentlichem Gedrängel mit Traktoren auch gut zu erreichen.
Gruß
schwarzer Kater

Found 22 March 2008 Garak found the geocache

Heute problemlos gefunden. Bei eisigem Wind geloggt.

Danke Garak