Waypoint search: 

Locked

 
Traditional Geocache

Leckarsch in Kranichfeld

Cache in romantischer Location

by Team Fire & Ice     Germany > Thüringen > Weimarer Land

Attention! This Geocache is "Locked, visible"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 50° 51.200' E 011° 11.700' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: small
Status: Locked, visible
 Hidden on: 30 April 2007
 Listed since: 29 July 2007
 Last update: 18 March 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC3D05

10 Found
0 Not found
0 Notes
0 Watchers
0 Ignorers
146 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Pictures

Erstinhalt
Erstinhalt

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Leckarsch in Kranichfeld    Found 10x Not found 0x Note 0x

  New coordinates:  N 50° 51.***' E 011° 12.***'

Found 20 January 2008 olli & diana found the geocache

Heute bei stürmischen Wetter gut gefunden.

Found 31 October 2007 kasimodo found the geocache

Auf dem Heimweg von GC14DC5 (Sophienheilstätte) hier noch einen Zwischenstop eingelegt! Für das schnelle Finden hat der PDA mit TomTom ausgereicht! Und Kumpel wie ich nun mal bin, da hab ich Jack Outdoor das Glücksgefühl beim bergen des Caches überlassen! [:D] Hoecker lesen und an TOBI denken![:D] [:D]
Danke und Gruß
Kasimodo

Found 28 October 2007 mamy found the geocache

Bei besten Wetter eine Runde durch Kranichfeld gedreht und diesen Cache schnell gefunden.

Gruß mamy1

Found 22 October 2007 Companero Stony & Butze found the geocache

Warum einfach wenn es auch kompliziert geht? Nach völlig überflüssiger Kletterei auf dem Weg zum Schloss, den Cache dann schnell gefunden.

Found 09 September 2007 ira6 found the geocache

14:50 Uhr gefunden. Waren auf diese Weise das erste Mal auf der Oberburg. Die Rutschgefahr ist allerdings ernst zu nehmen!

Trotzdem Danke!

no trade