Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Epidemie #32 - Rodau Infekt

door Coolmonkey     Duitsland > Hessen > Offenbach, Landkreis

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 01.665' E 008° 52.885' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 06. augustus 2007
 Listed since: 06. augustus 2007
 Laatste verandering: 23. april 2014
 Listing: https://opencaching.de/OC3DF1
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

8 Gevonden
1 Niet gevonden
5 Opmerkingen
1 Watcher
0 Negeerders
17 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

   

Der Virus der am 20. Juli 2007 aus dem Cache Epidemie Outbreak ausgebrochen ist, hat sich bis in den Rodgau durchgeschlagen und das Wasser der Rodau infiziert. Wenn er nicht schnell gefunden wird, werden die Rodgauer und alle Städte und Gemeinden an diesem Bachlauf und an den Flüssen in die er mündet, ausgerottet.

Der Behälter ist nun ein PETling. Zeitweise ist mit erhöhtem Muggleaufkommen zu rechnen. Bitte wieder so verstecken wie ihr ihn vorgefunden habt, dass er nicht wieder gemuggled wird.

Label

Happy hunting wünscht
Coolmonkey

 

counter.pl?ID=90&vorn=255,255,255&hint=6


Kann auch bei OC hier gelogged werden !


   



  PrefixLookupNameCoordinate P1 PARKEN Parken (Parking Area) N 50° 01.703 E 008° 52.845    Note: P2 PALT Parken Alternative (Parking Area) N 50° 01.580 E 008° 52.873    Note:

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Epidemie #32 - Rodau Infekt    Gevonden 8x Niet gevonden 1x Opmerking 5x

Opmerking 02. februari 2009 Coolmonkey heeft een notitie geschreven

Nein, nicht schon wieder weg. Frown  Ich muß mal nachschauen.

Gevonden 23. december 2008 camelot und ossizicke heeft de cache gevonden

Im zweiter Anlauf konnten wir den Cache finden. Beim ersten Anlauf vor einigen Monaten war der Cache gemuggelt worden.

Gevonden 07. december 2008 FlashCool heeft de cache gevonden

In der Nähe des Caches gab es einen Spielplatz an dem sich ein Muggelpärchen vergnügte. In einem günstigen Augenblick konnten wir suchen und den Cache dann auch heben.

Christine & Daniel

Gevonden 29. november 2008 Deuil&Data heeft de cache gevonden

Niet gevonden 27. juli 2008 EisBärchen heeft de cache niet gevonden

CryLeider nicht gefunden.