Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 

Im Kesselsgraben

Ein schöner Multi, der euch durch die für Waldhessen typische Natur führt.

door thomasm80     Duitsland > Hessen > Hersfeld-Rotenburg

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 53.363' E 009° 44.685' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 1:30 h   Lengte: 2.5 km
 Verborgen op: 22. augustus 2007
 Listed since: 09. augustus 2007
 Laatste verandering: 29. augustus 2011
 Listing: https://opencaching.de/OC3E40
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

2 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Watcher
1 Negeerders
6 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)


Afbeeldingen

Ist zu beachten!
Ist zu beachten!
Der Teich - ein Biotop
Der Teich - ein Biotop
Das Bächlein
Das Bächlein
SPOILER!
SPOILER!

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Im Kesselsgraben    Gevonden 2x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 26. april 2009 Hase.Siegfried heeft de cache gevonden

Vor einigen Wochen war ich bereits hier, um die Vorarbeit zu leisten - leider hatte ich da völlig falsche Koordinaten herausbekommen. Heute mit den korrigierten Koordinaten vom Owner bin ich dann endlich fündig geworden. Danke für den Cache!

Gruß,

Hase.Siegfried

Gevonden 11. februari 2008 dosenöffnerduo heeft de cache gevonden

Heute haben wir unser Werk vollendet. Vor ein paar Tagen sind wir bis an Station 1 gekommen. Dann haben wir leider (wie viele vor uns auch schon) die falsche Anzahl von Masten ermittelt ! Zuhause dann noch mal nachgedacht und die Karte zu Rate gezogen und die hoffentlich richtigen Koordinaten errechnet. Heute sind wir dann schnurstracks zum Finale und siehe da, wir waren richtig.

Danke und viele Grüße

Michael01