Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

Bitte lächeln...I

door BF71     Duitsland > Niedersachsen > Schaumburg

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 52° 21.643' E 009° 08.347' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 0:02 h 
 Verborgen op: 30. augustus 2007
 Listed since: 30. augustus 2007
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC3FE9
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

8 Gevonden
0 Niet gevonden
1 Opmerking
0 Volgers
0 Negeerders
5 Bekeken
1 Log picture
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Bitte lächeln...I    Gevonden 8x Niet gevonden 0x Opmerking 1x

Opmerking 08. juli 2009 wittels heeft een notitie geschreven

Dieser Cache ist auf Geocaching.com nicht mehr verfügbar und es wurde kein "Opencaching-Only"-Attribut gesetzt. Deshalb erfolgt hier nun die Archivierung!

wittels

OC Guide

Gevonden 07. september 2008 Mrs. Skuriös heeft de cache gevonden

Bei einer schönen Fahrradtour gesucht und gefunden!

Mrs. Skuriös sagt DANKE!! 

Gevonden 12. februari 2008 gnagflow heeft de cache gevonden

Cache supergenau mit GPS gefunden.
Mit Cachegrüssen
Gnagflow

Gevonden 09. februari 2008 disy heeft de cache gevonden

Klick!
Das Team-Foto von der Anreise lade ich später hoch...

Gruß
DiSy

Gevonden 09. februari 2008 kruemelmonster heeft de cache gevonden

Das sonnige Wetter lockte nicht nur Geocacher sondern auch Rudel von Rennradfahrern in blauen, grünen und orangen Team-Trikots auf die Strasse.
Wenn ich mich recht erinnere, hat das Sauwetter der letzten Woche auch hier einen erheblichen Wasserschaden am Cache angerichtet.
Danke
8|