Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Drive-In cache

Teleskopix auf der Lauer

door wega     Duitsland > Bayern > Erlangen-Höchstadt

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 49° 31.845' E 011° 09.053' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: andere grootte
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:15 h 
 Verborgen op: 21. september 2007
 Listed since: 21. september 2007
 Laatste verandering: 19. november 2011
 Listing: https://opencaching.de/OC426B
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

43 Gevonden
1 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
143 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Ein kleiner Nano in Heroldsberg...

Setzt euch auf die Bank, machts euch gemütlich und genießt die Aussicht! 

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Teleskopix auf der Lauer    Gevonden 43x Niet gevonden 1x Opmerking 0x

Gevonden 12. juni 2011 Andreas.Mann heeft de cache gevonden

Nach 15 km Wanderung musste hier einfach eine Rast eingelegt werden. Und "zufällig" war da auch ein Döschen .

TFTC

Gevonden 10. juni 2011 masada74 heeft de cache gevonden

TFTC

Gevonden 02. juni 2011 danspataru heeft de cache gevonden

Bei der Suche nach dem Cache war ich hier nicht gründlich genug und musste deshalb etwas länger suchen. Ich weiss nicht sicher, wer der Owner ist aber:
Den der da lauert kenne ich, obwohl ich noch nie in dem Laden drin war. So - nun krieg mal raus, wer ich bin - ätschibätschi:)

Vielen Dank für den kleinen Kerl!

Gevonden 03. april 2011 tsfuchs heeft de cache gevonden

Welch Aussicht ;)
TFTC

Gevonden 07. januari 2011 frigu23 heeft de cache gevonden

Heute Morgen zusammen mit xhead dort gewesen. Obwohl xhead den schon hatte, hats
relativ lange gedauert. Letztendlich fanden wir den kleinen am Boden. Ob er schon da lag,
oder durch unsere Suche runtergefallen war weiß ich nicht. Auf jeden Fall war kein Logbuch drin.
Hab nen Minizettel rein, aber der reicht höchstens noch für zwei.
TFTC