Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Was´n das? Rund um Weilbach3 Schraubendreher nötig

door JMF     Duitsland > Hessen > Main-Taunus-Kreis

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 03.112' E 008° 25.976' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 17. augustus 2007
 Listed since: 23. september 2007
 Laatste verandering: 07. april 2016
 Listing: https://opencaching.de/OC42D1

46 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Watcher
0 Negeerders
44 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden
2 Aanbevelingen

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Naturpark Hochtaunus (Info)

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Gevonden 26. februari 2011 CColli heeft de cache gevonden

Den Schraubendrehen hätten wir schon dabei gehabt, gut aber, dass es auch so ging...
Diesen heute zusammen mit WColli geloggt.
TFTC
H&P

Gevonden 05. februari 2011 Aldokyl heeft de cache gevonden

Im Team mit den "Hessischen Dosenfreunden" diesen Cache auf unserer 2-tägigen Groß-Gerau Tour gesucht und gefunden.
Danke für den Cache.

Gevonden 23. oktober 2010 Owyn heeft de cache gevonden

Auf dem Heimweg lag auch noch dieser Cache am Wegesrand, also schnell ins Logbuch und weiter.<br/>Nettes "Versteck", aber sonst halt nichts tolles...<br/><br/>Vielen Dank,<br/>Christian (Owyn) mit fetter_Homer, belzebub40k und Gastcacher bzw. Cachesp&#xFC;rhund Frank "the Tank"<br/><br/>(2.5 Sternchen bei <a href='http://www.gcvote.de' target='_blank' rel='nofollow'>GCVote</a>)

Gevonden 19. oktober 2010 GeoMops heeft de cache gevonden

Es war mal wieder Zeit für eine kleine Abendrunde zwischen Wiesbaden und Frankfurt. Auch hier sind der Welzbachteufel und ich vorbei gekommen ... und wurden rasch fündig. Vielen Dank für's Verstecken!

Gevonden 12. augustus 2010 Eichelhäher heeft de cache gevonden

Schneller problemloser Fund auf meiner heutigen Runde.
Vielen Dank.
Viele Grüße, [green][b]Eichelhäher[/green][/b].