Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Ameisenwald -Archiviert-

door bärti     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Oberbergischer Kreis

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 55.000' E 007° 41.000' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 22. september 2007
 Listed since: 02. oktober 2007
 Laatste verandering: 19. april 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC43B5

28 Gevonden
1 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
62 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

 Der Cache kann nur noch über geocaching.com gefunden werden.

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Naturpark Bergisches Land (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Geokrets

Moorhuhn door firefighter1112

Logs van Ameisenwald -Archiviert-    Gevonden 28x Niet gevonden 1x Opmerking 0x

  New coordinates:  N 50° 55.000' E 007° 41.000', moved by 1.1 km

Gevonden 26. september 2009 Baumwächter heeft de cache gevonden

Unter Herbstsonne zum Cache. Was für eine Gegend !!! Oberbergisch Pur. Romantische Wälder, Ameisenhügel, moosbedeckte Waldböden, Frassenwald ... Hier will ich nie wieder weg ! (gebürtig Sauerländer - jetzt Wahloberberger) Den Cache mußte ich etwas suchen. Dann fand ich den "Hocker" um 19:02 Uhr. Morgen suche ich den Nachbarcache.

Gevonden 06. september 2009 TerSim heeft de cache gevonden

Diesen Cache haben wir nach "Nature Walk" noch schnell gesucht und gefunden. Er lachte uns schonvon ca. 40m Entfernung an.

DFDC TerSim

Gevonden 30. augustus 2009 geocaching-ger heeft de cache gevonden

Nach dem Hexenkessel die Ameisen besucht, das Versteck gefunden und sehr sehr schnell wieder verlassen! :-)

danke

Niet gevonden 14. juni 2009 Die Thronfolger heeft de cache niet gevonden

Den Ameisenwald wollten wir nach Tunnel of Darkness noch mitnehmen, aber leider haben wir bzw. das GPS völlig versagt. Es hat uns kreuz und quer durch den Wald gejagt und als wir ungefähr bei den Koordinaten waren hat das GPS völlig verrückt gespielt. Wir haben dann nach langer Suche aufgegeben Cry. Aber zumindest konnten wir unserem jüngsten Cacher einen großen Ameisenhügel zeigen.

Die Thronfolger

Gevonden 13. april 2009 Wollibär heeft de cache gevonden