Waypoint-zoeken: 

Locked

 

ADIT II

door chloderic     Duitsland > Rheinland-Pfalz > Mayen-Koblenz

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 19.500' E 007° 20.500' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 14. oktober 2007
 Listed since: 14. oktober 2007
 Laatste verandering: 19. februari 2010
 Listing: https://opencaching.de/OC450F

7 Gevonden
0 Niet gevonden
3 Opmerkingen
3 Volgers
0 Negeerders
14 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden
3 Aanbevelingen

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Hulpmiddelen

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van ADIT II    Gevonden 7x Niet gevonden 0x Opmerking 3x

  New coordinates:  N 50° 19.500' E 007° 20.500', moved by 661 meters

Gevonden Aanbevolen 12. mei 2008 UbiqueTerrarum heeft de cache gevonden

Hmmmm - hier hat sich unser Team doch anfangs etwas schwer getan [;)]

Erst wie die Bergziegen auf der falschen Ebene - dann mit den Tranfunzeln im richtigen Loch [:)]

Die Eingebung kam schmerzhaft und der Hint ist dem Muzzi zu verdanken - beides zusammen brachte Jensileinchen endlich auf die richtige Spur - unsere Mieze hat zu guter Letzt auch brav an der Käschbüx angeschlagen [;)]

Wat ne Aktion [:)]

Danke für die Büx!
GG

Gevonden 12. mei 2008 jensileinchen heeft de cache gevonden

hier haben wir uns doch deutlich schwerer getan als beim vorhergefundenen d5t5 - aber nachdem sich erst thomas die rübe angeklopft hatte und wir eigentlich schon fast aufgegeben hatten (incl der erkundung weiterer etagen im dunklen nix) so konnte der hinweis doch noch gefunden werden und es gint zügig zum final mau mau mau - hier is die dose.
vielen dank
jensileinchen

Gevonden 28. december 2007 GeoGerd heeft de cache gevonden

Eine super Location! Es hat sehr viel Spaß gemacht, an der 1. Station zu suchen. Der Hinweis zur nächsten Station ist wirklich gut versteckt. Nach langer Suche habe ich mir dann doch einen kleinen Tipp geben lassen, sonst wäre ich wahrscheinlich jetzt noch verschollen! :-)
Vielen Dank für diesen tollen Cache!

GeoGerd

Opmerking 22. december 2007 chloderic heeft een notitie geschreven

weiter geht es ...

Opmerking 20. december 2007 chloderic heeft een notitie geschreven

Wegen Jagd ist dieser Cache am 22.12.07 - 23.12.07 gesperrt !!!